Een flinke dot badkamerkit over de gehele lengte tussen plaatwerk en strip.
En die clipjes ook meteen maar goed in de lijm zetten.
Heeft dat zin?
Topics: 107
Lijkt me een slecht plan :o
Trouwens, die strips zitten toch vast genoeg met de clips?
Topics: 17
geen goed idee. als je b.v. langs een paaltje schaaft en de strip lostrekt breken de clipjes af. als hij gelijmt zit is de kans groot dat je schade oploopt aan lak
Lakschade maakt zoveel uit, het gaat me er vooral om dat er zich niet weer een hoop vocht ophoopt onder de strip. De strip op de achterbumper gaat het om. De achilleshiel van de 245 naar het schijnt.
Topics: 85
Slecht idee. Natworden is niet het probleem, zolang het maar weer lekker kan drogen. Als je vanaf nu elk jaar die strips er een keer aftrekt en eronder de zwarte zout en stofsmurrie weghaalt blijft het 10x zo lang heel.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Topics: 6
De duurzaamheid van blik neemt inderdaad juist toe als deze schoon blijft en kan ventileren.
Kit zorgt juist aan voor aanhechting van allerlei troep.
Dichtkitten of -smeren is dus een erg slecht plan.
med vänliga hälsningar,<br />Maurice<br />
bedankt voor de tips!
Maar moeten de strips niet een soort zekering hebben? Nu klik ik er ze makkelijk in, maar ook weer makkelijk uit. Dus een flinke hobbel of een volvolvoforumlid dat sierstrips zoekt en ze zijn weer foetsie.
Topics: 107
Je kunt als ze erg los zitten de achterzijde van de strip met een tang een ietsiepietsie verbuigen zodat ze wat strakker in de clips klemmen, maar je moet ze nog wel eraf kunnen krijgen om bijvoorbeeld jaarlijks even de rand achter schoon te maken.
Het verroesten van de achterrand voorkom je overigens door de slotbalk INWENDIG om de paar jaar te tectyleren
Topics: 289
Volvo forumleden die elkaars sierstrips pikken...?!