Topics: 15
Voor mijn volvo 245 ben ik op zoek naar een bedrijf wat een kale APK kan verzorgen in of rond Eindhoven. Ik zoek een plek waar alleen de APK punten gecontroleerd worden en waar niet zomaar iets gefixt wordt als ik dat niet wil...
Wie heeft er goede ervaringen?
Nee, ik weet geen adressen.
Maar meer algemeen: als je bij de keuring zelf aanwezig bent, dan heb je het geheel in eigen hand. Dan krijg je geen discussies als het werk al gedaan is. Elk betrouwbaar bedrijf zal dit toelaten. Als men dit niet wil (smoes - uw veiligheid ; mag niet van de verzekering; etc.) dan ga je naar een ander. Van te voren vragen is vaak al erg verhelderend.
In basis kun je met een 245 bij elke garage binnenkomen. De wagen is redelijk simpel en heeft geen APK gerelateerde bijzonderheden.
Overigens is enige voertuigkennis en wat kennis van APK eisen zeer aan te bevelen.
Gegroet,
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo
WVK keuringstation in Bladel. Is 15 km verder, maar wel naar jouw wens.
Topics: 42
APK Eindhoven!
De zaak in Eindhoven en omstreken voor een keuring.
Vaste prijs, geen onderhoud dus je moet het zelf wel fixen.
Man kent alle truukjes van de regelgeving.
Heb er zelf al meerdere auto's laten keuren en vandaar ook zeker een goeie!
Ouwehoeren kant ie ook goed, das ook gezellig.
www.apkeindhoven.nl
Thanks allemaal! Ik ga s wat bellen
eerst maar s die apk eindhoven...
Topics: 107
LuckyLoek schreef:Voor mijn volvo 245 ben ik op zoek naar een bedrijf wat een kale APK kan verzorgen in of rond Eindhoven. Ik zoek een plek waar alleen de APK punten gecontroleerd worden en waar niet zomaar iets gefixt wordt als ik dat niet wil...
Wie heeft er goede ervaringen?
Ik dacht dat elke APK keuring in principe "kaal" was.
Als je een auto wegbrengt met de boodschap alleen APK keuren dan is alles wat ze extra doen gratis; je hebt er tenslotte geen opdracht toe gegeven
Topics: 42
sterker nog: als je wordt afgekeurd op wat dan ook> je krijgt een lijstje mee met op/aanmerkingen/mankementen en hebt twee weken de tijd om het op te lossen, en herkeuring is free!!!!
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Topics: 163
DAt is niet per definitie zo, bij erg goedkope apk-stations moet je de volgende keer toch iets betalen.