Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Electrische raambediening
dit lijkt me ook wel wat ,iemand het al eens geprobeerd?
69 euro als het goed werkt is dat niet duur Wink

http://www.spy-europe.nl/epages/61657728...etailImage

Algemene beschrijving :

Elektrische-raam bediening voor ombouwen van 2 handmatig bediende ramen, geschikt voor ieder merk en type auto, eenvoudig en snel te installeren.

1 Jaar Garantie Laatste Techniek voor auto elektronica

Technische specificaties:

De elektrische raam bediening is voor verschillende modellen en merken bruikbaar, die met handmatige bediende raambediening zijn uitgerust.

Het inbouwen is relatief eenvoudig, alle benodigden onderdelen worden meegeleverd, adapter set voor raamdeur zwengel voor alle merken en type meegeleverd.

De motoren zijn zeer bestendig en kunnen tot 3 kilo zware ramen bedienen zonder problemen.

Op het tandrad waar de raamzwengel bevestigd is, word een adapter bevestigt, alle modellen en maten worden meegeleverd.

Tussen motor en raamzwengel loopt een zeer sterke ketting in flexibele behuizing, de motor kan onderin de deur geplaats worden of daar waar ruimte is.

Na aansluiting van de draden (aansluit schema's via ons Forum), kan de deurbekleding weer netjes worden terug geplaatst.

Levering omvang:
2x raambedieners motoren Links en Rechts voor 2 deuren

1x schakelaar (2 schakelaars (Up / Down) Bestuurders en Passagiers zijde)

1x schakelaar (1 schakelaar (Up / Down) Passagiers zijde)

1x zak Adapter set raamzwengel (voor alle merken en type auto's)

2x Afdek kapjes set (voor afdekking raamzwengel)

Kabelboom + Bevestigings materiaal en Schema

Te combineren met Alarm, Centrale Vergrendeling of Comfort Module (automatische sluiten van de ramen en schuifdak bij activering Centrale Vergrendeling of Alarm).

Universeel, Te monteren op ieder merk en type auto, eenvoudige zelf installatie, raadpleeg ons Forum.

Goedkeuring: ISO9001 certificatie ISO/TS 16949:2002

Product is op voorraad
69,00 €

Antwoord
Ja, dergelijke systemen ken ik. Wat belangrijk is, er wordt vermeld ruiten tot 3 kg. Wat vergeten wordt is het gewicht + de weerstand van het betreffende raam in zijn doorgaans 40 jaar oude geleiders. Het systeem werkt met een getande riem en die willen nog wel eens breken. Vandeweek al wat vragen in de handel gesteld, waarvan ik wist dat men een dergelijk product voerde. Zijn ze allemal vanaf gestapt omdat de levensduur beperkt bleek.

Bv een merk als Spal, jaren bekend met dit soort aandrijvingen uit de antenne wereld, trekken het ook niet.

Ik ga voorlopig eerst eens kijken in wat slopers.
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Al iemand wat geprobeert in een 140..?
Antwoord
Vreemde user, die Jambon63 :-X
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
ja zie je dat.. ik heb me 2x aangemeld...
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Electrische ramen Rin 14 17.517 21 February 2016, 14:18
Laatste bericht: Rin
  Electrische waterpomp B18-B20 Jambon 9 8.874 13 January 2010, 18:21
Laatste bericht: Boele

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)