Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Schokken bij aan uitzetten lichtschakelaar
mijn 240 (B230F op benzine) uit 1993 schokt af en toe. Het lijkt alsof de motor even geen brandstof meer kijgt. Na een seconde gaat hij verder alsof er niets aan de hand is . Hij doet dit af en toe spontaan, maar hij doet het (bijna) altijd als ik tijdens het rijden aan de schakelaar van de verlichting draai.

Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?
Antwoord
Ik kan je niet helpen met je probleem, maar zou wel even je accountnaam aan laten passen, voordat heel je inbox vol wordt gevlamd met spam...
Antwoord
Bedankt voor de tip, echter lukt alleen niet om mijn inlognaam te wijzigen in mijn account. Nog tips?
Antwoord
Account verwijderen en opnieuw beginnen.

Klinkt alsof ergens iets te weinig volt krijgt. Zie je wel eens het acculaadlampje oplichten (na het starten)? Achterop de dynamo zit de spanningsregelaar, wit met zwart Bosch gevalletje, die kan je eruit halen en de koolborstels meten, er moet minstens 5 mm uitsteken.
Pas op dat je geen kortsluiting maakt (+ en - kabel vd accu halen).

En massakabels (blok-accu, blok-schutbord) nakijken, alle stekkers een keertje los en vast maken (contact uit).
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  onregelmatig stationair , en schokken bij constante snelheid Mrhakkie 7 3.879 6 May 2009, 08:23
Laatste bericht: aernout
  Onregelmatig toerental bij koud en schokken bij warm 242-turbo 3 4.526 13 December 2007, 22:21
Laatste bericht: thuur
  schokken boven 3000rpm bertvolvo 9 5.906 23 June 2006, 12:32
Laatste bericht: bertvolvo

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)