Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Is deze 245 wat?
Peter Timmer schreef:even een klein zijsprongetje.
kent iemand dit bedrijf?
http://www.jansencarsenclassics.nl
hebben nl een leuke 245 uit 1978 staan voor een redelijke prijs, maar voor ik ga kijken, hoop dat hier mensen zijn die kunnen vertellen of het allemaal een beetje betrouwbaar is / lijkt.

Peter,

Ik ken meneer Jansen persoonlijk: hij is namelijk ook fanatiek Scimitar rijder en bezoeker van meetings. Als je meer wilt weten, PB dan even.
Gegroet,

Erik

Na 11 jaar nu zonder Volvo
Antwoord
jos schreef:
Peter Timmer schreef:even een klein zijsprongetje.
kent iemand dit bedrijf?
http://www.jansencarsenclassics.nl
hebben nl een leuke 245 uit 1978 staan voor een redelijke prijs, maar voor ik ga kijken, hoop dat hier mensen zijn die kunnen vertellen of het allemaal een beetje betrouwbaar is / lijkt.

Het is onmogelijk iets zinnigs te zeggen over de staat van de auto omdat de kwaliteit van de getoonde foto's belabberd is.
Het ziet er uit als een auto die wat " opgeleukt" is met sportvelgen om er wat leuks van te maken.
Stoelhoezen erin kan twee dingen betekenen: ofwel de vorige eigenaar was zeer zuinig op z'n interieur en wilde het intact houden door stoelhoezen erin te zetten(sommige mensen doen dat) ofwel de bekleding was kapot en de handelaar heeft dat op simpele wijze opgelost.

Mijn advies is dat als je ernaar wil gaan kijken om iemand mee te nemen die echt kennis van zaken heeft.

Het was niet mijn bedoeling dat jullie de auto voor me gingen keuren, Ik schat mezelf wel zo hoog in dat ik dat aardig kan bezien. Mijn vraag was of iemand de handelaar kende, Te goeder of te kwader trouw. Ik moet er namelijk een klein uurtje voor rijden en als hij te kwader trouw zou blijken, dan ga ik niet.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
scimitar schreef:Peter,

Ik ken meneer Jansen persoonlijk: hij is namelijk ook fanatiek Scimitar rijder en bezoeker van meetings. Als je meer wilt weten, PB dan even.

Erik , bedankt :wink:
Antwoord
Ticcie schreef:Overigens Robbert, mijn vader heeft exact dezelfde groene station gehad (1977, met de oud model stoelen, opgevuld met kokos ipv schuim) en die had orig. een bruin interieur. En ik heb zelf ook een groene 244 gehad uit 1978 en die had een lichtbruin / beige interieur. Documentatie is ook niet alles Big Grin

Klopt, zegt niet alles, dat blijkt dan. Maar de combinatie zoals hier getoond klopt niet Big Grin
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Divadi schreef:PP II :roll: :lol:

Heb je al een pot roze verf gekocht?!

Heb nog steeds belangstelling Peter, maar die tijd h?...

Voor de roze verf zal ik eens gaan kijken, vind het wel een leuk idee :lol: :lol:
Antwoord
Ben gister wezen kijken bij meneer Jansen. De groene 245 is nog in de staat waar hij de vorige keer ook in aangeboden werd. Veel werk voor best een hoop geld. Bekleding zijn idd Halfords hoezen :o .Maar Jansen is wel zo eerlijk om het ook aan te wijzen en erbij te vertellen :!: .
Heeft nog wel meer 240's staan ( voor best redelijke prijzen) en moet komende week even terug met moeders om de koop definitief te maken (en over de prijs te babbelen Smile )
Antwoord
hmm.... vlgs mij moet er dan nog wel wat vanaf..... E2000??

Heb je geen zin om zelf een keer naar Zweden te gaan om er eentje te halen? Misschien dat m'n broertje en ik dan best mee willen als avonturenrit naar het beloofde land.

Er staat nu een supermooie bruine (?) 244 op marktplaats van een beetje discutabele kerel voor iets van 2500 oid. Met maar 100000km (zonder lpg). Maar je wilt vast alleen maar een 245.
Antwoord
(beetje laat maarja) Bedankt, ik heb helaas al een dergelijke spoilert (Thermoform) op de kop weten te tikken. Wel leuk dat je aan me denkt.

Die velgen op een oude 240 zijn toch echt een aanfluiting, vinden jullie niet?
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Ticcie schreef:hmm.... vlgs mij moet er dan nog wel wat vanaf..... E2000??

Heb je geen zin om zelf een keer naar Zweden te gaan om er eentje te halen? Misschien dat m'n broertje en ik dan best mee willen als avonturenrit naar het beloofde land.

Er staat nu een supermooie bruine (?) 244 op marktplaats van een beetje discutabele kerel voor iets van 2500 oid. Met maar 100000km (zonder lpg). Maar je wilt vast alleen maar een 245.

:lol: Nee, ik heb het een beetje krom opgeschreven :lol: .
Ik ben bijna rond bij hem voor een andere 245. 8)

Ik zou best een keer naar zweden willen om te shoppen, maar dat is voorlopig nog een (natte) droom.

En ik wil idd alleen een estate, anders kan ik de 142 wel aanhouden, maar is toch wel erg lastig met zo'n kalf van een hond Smile
Antwoord
Is het die Estate uit 1987 (gokje!) 8) ?
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Deze al gezien?... een 240 V-tien ... edwin 6 7.136 24 November 2016, 19:16
Laatste bericht: skidje
  Help deze man de 123GT van opa te vinden... Volvo 142 B23 4 3.667 9 January 2014, 14:43
Laatste bericht: Jambon
  Wie kent deze volvo 144 lars 3 3.824 14 March 2012, 11:23
Laatste bericht: Bertone
  Kennen jullie deze al? Black Moose 1 2.763 15 February 2012, 17:02
Laatste bericht: henqui
  Jammer van de schade aan deze 240 (synd att skador pÃ¥ Volvo 240) VolvoDick 6 7.458 15 September 2011, 23:52
Laatste bericht: VolvoDick
  Deze was wel weg te branden. VolvoDick 5 3.871 15 May 2011, 12:36
Laatste bericht: Sebastiaan!
  Wie redt deze 244?? henqui 14 10.987 17 August 2010, 10:40
Laatste bericht: Zwarte Flirt
  Wie wil deze 142 redden? Ben 12 7.782 7 October 2007, 20:36
Laatste bericht: Peter Timmer
  Kenden we deze al? geestschrijver 6 4.698 19 June 2007, 20:28
Laatste bericht: kkettenis
  Iemand bekend met deze verkoper? deusjevo 12 8.341 15 November 2006, 11:56
Laatste bericht: Robbert242DL

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)