Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Iemand bekend met deze verkoper?
http://www.volvo240-260register.nl/forum...php?t=2205

Heb de aanbieder een mailtje gestuurd voor wat meer info en foto's.
Prima gelukt, foto's en iets meer info ontvangen.

Daarna weer een mailtje teruggestuurd of er nog technische aandachtspunten zijn en of de auto nog over bijzondere extra's zoals schuifdak, electrische ramen, derde bankje of centrale vergrendeling beschikt?

Toch geen rare vraag :?:

Kreeg van de aanbieder (de ene keer heet hij Geert dan weer David...) een antwoord wat ik dan wel moest met al die extra's en dat er wel rekeningen bijzaten voor 800 euro en dat het dus wel een goede Volvo was.

Al met al een beetje wazig en niet veel wijzer geworden. Cry

Aanbieder heeft onder de inlognaam duett142 meerdere advertenties op de register site staan dus misschien heeft iemand al eerder zaken gedaan met Geert/David/duett142 :?:
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord
ik heb een 244 van deze meneer Geert gekocht. ben er dus in zoverre bekend mee. Is prima kerel, ik denk dat je hem alleen wel moet kennen om goed zaken met hem te doen. (ik had een kruiwagen... 8) )

Je hebt inderdaad geen rare vragen gesteld (geruststelling). Zou een redelijk antwoord op moeten komen in plaats van wat er als antwoord kwam...

Naam David ken ik niet, heb alleen Geert gezien, gesproken.
164 73 285000+; (164 '74 340000km+ in memoriamWink 245GL '80 420000+km (Still under severe construction)
Antwoord
De Kater schreef:ik heb een 244 van deze meneer Geert gekocht. ben er dus in zoverre bekend mee. Is prima kerel, ik denk dat je hem alleen wel moet kennen om goed zaken met hem te doen. (ik had een kruiwagen... 8) )

Je hebt inderdaad geen rare vragen gesteld (geruststelling). Zou een redelijk antwoord op moeten komen in plaats van wat er als antwoord kwam...

Naam David ken ik niet, heb alleen Geert gezien, gesproken.

Uhh, was de 244 naar tevredenheid :?:

Is het een particulier of een klein bedrijfje, krijg er niet echt hoogte van.
Hij heeft ook wat Volvo's op Zweeds kenteken te koop staan, vandaar.
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord
Ik ben ook wel eens met de beste man aan het mailen geweest. Ik kreeg ook vreemde antwoorden van Geert/David. Volgens mij is het een hobbyist die zo zijn hobby probeert te betalen, maar ik geloof niet dat ik er zomaar zaken mee zou doen. Het is niet meer dan een gevoel, maar toch Confusedhock:
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Ik ben bij man thuis geweest om een leren set te kopen. Alles draait bij hem om volvo, hij heeft een stuk of zes volvo's bij zijn huis staan in Boxmeer. Op marktplaats plaatst hij advertenties onder verschillende namen en woonplaatsen. Ik vond het een vreemde handelaar, hij kwam met verkooppraatjes die er dik oplagen en hij verschuilde zich achter een zwager waarvoor hij het moest verkopen. Hiermee probeerde hij het onderhandelen dicht te timmeren. Hij heeft zo nu en dan mooie onderdelen te koop, maar ik twijfel aan zijn integeriteit.
Volvo 740 tic '84.
Antwoord
ik ben ook wel eens bij 'm geweest en vind het een rare knakker. hij staat op marktplaats onder vele verschillende namen, maar ik geloof dat ie Geert Schreuder heet.

Hij haalt af en toe volvo's uit duitsland en rijdt ze dan hierheen met NL platen van een andere volvo.....

De auto die ik heb bekeken was best aardig, maar ik zou zijn praatjes niet zomaar geloven. zelf goed kijken en beoordelen, of anders iemand meenemen die dat voor je kan doen.
Antwoord
[/quote]

Uhh, was de 244 naar tevredenheid :?:

Is het een particulier of een klein bedrijfje, krijg er niet echt hoogte van.
Hij heeft ook wat Volvo's op Zweeds kenteken te koop staan, vandaar.[/quote]

De 244 was redelijk naar wens, dit wil zeggen dat het een harde auto is met originele zweedse papieren erbij waar niet aan geknoeid is.
Heb wel gezever gehad met de auto vooral met de carburateur, maar dit bleek aan een garage in het noorden van het land te liggen (en dus niet aan de auto)die een aantal dingen grondig verknoeiden waarna iemand anders het puin mocht ruimen (wat veel tijd en denkwerk kostte :evil: en natuurlijk de nodige pecunias).

Nu de auto technisch weer helemaal ok is rijden we er met heel veel plezier in. Smile

De bewuste Geert is inderdaad een wat vreemd figuur, volgens de overlevering is hij gesjeesd politie agent. Auto's rekent hij alleen contant aan de keukentafel af, onderdelen waarschijnlijk ook.

Zaken met hem doen betekent dat je wat kennis van zaken moet hebben en je niets van hem aan moet trekken qua verhaal. Kritisch zijn en bij auto's vooral de papieren nummers en de aannemelijkheid van bijvoorbeeld een lage kilometerstand proberen in te schatten aan de hand van alle mogelijke slijtage aan interieur, pas geverfde motorblokken enzovoorts. Maar volgens mij geldt dit voor alle automobiele aankopen, niet?
164 73 285000+; (164 '74 340000km+ in memoriamWink 245GL '80 420000+km (Still under severe construction)
Antwoord
KAN NIET OORDELEN OVER BETROUWBAARHEID VAN DEZE MIJNHEER, WEL DAT HET VERHAAL TELKENS ANDERS WAS EN ER NIET OP TELEFOONTJES GEREAGEERD WERD. OF TELKENS KWAM NIET UIT, TOEN LAG HET WEER ERGENS ANDERS ... TREK JE CONCLUSIES ZELF, GEWAARSCHUWD MAN TELT VOOR ...:

IK HEB DE NAMEN GE-X-ED OM PRIVACY TE BESCHERMEN. (BY THE WAY, JE MOET DE MAILTEKST VAN BENEDEN NAAR BOVEN LEZEN

hallo
had je algebeld ,je was er niet
vandaar hier mijn nr
xxxxx
geert
----- Original Message -----
From: "xxxx" <xxxx@mac.com>
To: <xxxx@xxxxnet>; "BdG" <xxxx@yahoo.com>
Sent: Saturday, August 26, 2006 8:48 AM
Subject: FW: Betreft: Volvo 240 zwart leder interieur leer

> Dag Geert,
>
> Van je zwager dit mailadres gekregen. Ik heb wellicht interesse in 1 van
> de
> 2 interieurs voor de 240 welke hij te koop heeft.
>
> Zou ik een keer langs kunnen komen kijken - je kunt mij bereiken op 06
> xxxxx
>
> Vr.gr.
> xxxxx
>
>
> ------ Forwarded Message
> From: BdG <xxxxx@xxxx.com>
> Date: Fri, 25 Aug 2006 14:47:06 -0700 (PDT)
> To: xxxxx <xxxxx@xxxx.com>
> Subject: Re: Betreft: Volvo 240 zwart leder interieur leer
>
> Wij wonen in Engeland, dus dat wordt lastig (maar niet
> onmogelijk). Ik heb afgelopen bezoek aan Nederland de
> interieurs meegenomen en deze liggen nu bij mijn
> zwager in Boxmeer: neem anders even met hem kontact
> op. Zijn naam is Geert xxxxxx (xxxx@xxx.net).
>
> groeten, Barend
>
> --- xxxxxxxxxxx@xxx.com> wrote:
>
>> Kan ik je mobiel bereiken?
>>
>> On 25-08-2006 16:30, "BdG" <xxx@xx.com>
>> wrote:
>>
>> > Sorry xxxxx, ik zag geen kans om je te bellen.
>> Ik
>> > ben nu weer thuis en dus (online) bereikbaar. Heb
>> je
>> > nog interesse? Ik heb op het moment zelfs twee
>> zwart
>> > lederen interieurs te koop: 1 goede (op
>> marktplaats)
>> > en 1 zeer mooie. Laat maar weten,
>> >
>> > groet, Barend
>> >
>> > --- xxxxxxxxxxxxx@xxx.com> wrote:
>> >
>> >>
>> >> Geachte heer,
>> >>
>> >> Graag zou ik willen weten of het interieur nog te
>> >> koop is.
>> >>
>> >> Hoor het graag van u,
>> >>
>> >> Vr.gr,
>> >> xxxxxxxxxxxxxxxx
>> >> xxxxxxxxxxxxx
>> >>
>> >>
>> >>
>> >
>> Smile
240 GL Estate 2.3 Automaat (1991) - 2cv6 Transat (1983) - Mini Red Hot (1985) - LandRover 110 SW 200 Tdi (1985)
Antwoord
Hallo,

Ik had intresse in deze auto en heb hem in Utrecht bekeken op de volvobeurs.

Viel mij nogal tegen. Veel deuken en krassen en rechtervoorscherm zat helemaal in elkaar.(had hij me niet verteld voor de telefoon, zou een hele mooie auto zijn.)

Zag er op de foto's ook goed uit. Kan je ze wel mailen als je wilt.

Hij kon er wel een blauw voorscherm bijleveren als ik dat wilde.

vraagprijs 1750 euro

Gelukkig wilde ik toch naar de beurs anders was ik helemaal voor Jan L... naar Boxmeer gereden.

Hij stond op de beurs met een stand in volvo onderdelen.

Ik vroeg hem waarom hij twee namen heeft. 1 van beide was zijn tweede naam zei hij.
Volvo 240 GL estate B230f&nbsp;&nbsp; '91<br />BMW 2002 '73<br />Deutz D4005 '67
Antwoord
vaag
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Iemand zijn 244 DL vergeten? Grey240Polar 2 3.505 16 February 2020, 23:02
Laatste bericht: Grey240Polar
  Deze al gezien?... een 240 V-tien ... edwin 6 6.870 24 November 2016, 19:16
Laatste bericht: skidje
  Help deze man de 123GT van opa te vinden... Volvo 142 B23 4 3.552 9 January 2014, 14:43
Laatste bericht: Jambon
  Wie kent deze volvo 144 lars 3 3.679 14 March 2012, 11:23
Laatste bericht: Bertone
  Kennen jullie deze al? Black Moose 1 2.674 15 February 2012, 17:02
Laatste bericht: henqui
  Jammer van de schade aan deze 240 (synd att skador pÃ¥ Volvo 240) VolvoDick 6 7.194 15 September 2011, 23:52
Laatste bericht: VolvoDick
  Deze was wel weg te branden. VolvoDick 5 3.716 15 May 2011, 12:36
Laatste bericht: Sebastiaan!
  Wie redt deze 244?? henqui 14 10.575 17 August 2010, 10:40
Laatste bericht: Zwarte Flirt
  Wie wil deze 142 redden? Ben 12 7.523 7 October 2007, 20:36
Laatste bericht: Peter Timmer
  Kenden we deze al? geestschrijver 6 4.390 19 June 2007, 20:28
Laatste bericht: kkettenis

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)