Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V90?
#11
Leuke camper! We moeten samen maar eens een vliegtripje Zweden doen om met twee auto´s terug te komen ;D Wink Krek wat!
[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
#12
Goed idee!
Ik ben in maart weer beschikbaar (voor onbepaalde tijd) dus zeeën van tijd dan.
Vliegen op Sweden kost geen kont, en nog een volvo erbij lijkt me wel wat Big Grin
Kom binnenkort wel weer een portje scoren

[Afbeelding: a045.gif]
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
#13
Rob schreef:Kom binnenkort wel weer een portje scoren

Straks plan! Zal weer ff een flessie kopen!

Is het veel werk om van een RHD een LHD auto te maken?

[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
#14
Ha!, ook al even wezen shoppen in de UK?

gaan we met zijn 2-en, neem ik deze mee, kost nix daar (BPM daar gelaten natuurlijk)

[Afbeelding: 865915-3t.jpg]
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
#15
je hebt nog ruimte voor 2,5 auto (foto's) onder je signature Rob!
Antwoord
#16
Rhino schreef:je hebt nog ruimte voor 2,5 auto (foto's) onder je signature Rob!

Passen volgens mij wel wat meer onder (Heb 22" monitor) ;D Wink
[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
#17
Zijn er trouwens ook specifieke verschillen tussen een HPT en een LPT (en dan doel ik niet alleen op het vermogen).
[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
#18
Er zijn geen specifiek verschillen tussen een late LPT en HPT,zelfde turbo maar iets anders afgesteld,een lpt is redelijk makkelijk te tunen naar een HPT(kun je het beste aan Jelmar vragen,die heeft de spullen en kennis daarvoor :-X)

Een rhd 960/V90 is zeker niet zomaar om te bouwen naar lhd,ander model schutbord.
Het is wel eens gedaan met een 240/260 maar blijft een megaklus,zou ik je niet aanraden!

En,heb je al gekeken bij die V90,misschien gekocht ???

Antwoord
#19
Heb de man een afbericht gedaan,...

Nu ik mij wat meer in de 900 series heb verdiept (700 vereniging) en hier en daar goede raad heb gekregen. Heb ik geen goed gevoel bij die V90. Verder zal het een uitstekende wagen zijn (net beurt gehad, nieuwe distributie riem etc etc klaar voor vele tonnen rijplezier ???). Kan dan wel gaan kijken maar komen we er toch niet uit,…

Ben nu een beetje aan het neuzen naar een LPT/ HPT uit `97/ `98. Wat betreft verbruik hoor ik veel verschillende berichten over. De 2.0 zou zuiniger zijn als de 2.3 wat aannemelijk klinkt. Kenteken gewicht maakt vervolgens niet veel uit (hoewel ik op de Zwitserse Autoscout24 zie dat de 2.3 L en HPT´s vaak 1566 kilo wegen versus 1412 kilo hier in NL). Wel een paar mooien gezien op het www, alleen dan is de prijs daar ook weer vaak naar,…

Heb nog 10 maand om 1 en ander uit te zoeken ;-)

Zoiets bijvoorbeeld SH-NG-42 een 121kw versie, leuk Tongue

Wat voor velgen zijn dit trouwens?
[Afbeelding: 46579721_2.jpg] [Afbeelding: 46557073_1.jpg]

[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
#20
Ff een tsjek gedaan bij NAP. Volgens info zou km stand fout zijn.

Citaat:
Bedankt voor het uitvoeren van een NAP check van Nationale Auto Pas.

Hierbij de resultaten van het door u ingevoerde voertuig:
Kenteken: SHNG42
Door u ingevulde kilometerstand: 228000
Datum: 27 Feb 2009


Kilometerstand
Fout

Antwoord is gebaseerd op gegevens uit NAP databank. De Stichting Nationale Auto Pas is niet aansprakelijk voor ingevoerde onjuiste of onjuist ingevoerde gegevens van deelnemende autobedrijven en overige organisaties.


Deze valt af dus,... autoverkopers,...
[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)