Topics: 25
Laatste nieuws omtrent snowcaps:
100/vroege 200 = UITVERKOCHT
200 laat = UITVERKOCHT
700/900 = UITVERKOCHT
Informant: Volvodealer die anoniem wenst te blijven :o
Topics: 17
Ik sta nu in de vrieskou m'n snowcaps vast te zetten met een druppel secondelijm. Bang voor Diebstahl.
Topics: 26
Rhino schreef:Ik sta nu in de vrieskou m'n snowcaps vast te zetten met een druppel secondelijm. Bang voor Diebstahl.
Dat doen ze in Moas en Waol nie ..
Zag ik jou nu vanmorgen met gele koplampen en je sjonnies aan langs de appie rijden ?
"Nostalgie is niet meer wat het geweest is"<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Helemaal! dat was ik Filip.
Kwam uit de nachtdienst en was onderweg naar mijn vrouw om een warme Volvo over te dragen zodat zij daarmee naar haar werk kon. (in Nijmegen oost). Hopen dat daar de snowcaps wel blijven zitten want daar zijn veul 240 rijders! ;D
Geef toe, Tis geen gezicht; gele koplampen en witte sjonnies maar met 150 meter zicht vertrokken in Tiel wel verrekte handig!!
Als het goed is rijdt Judith nu nog steeds met die mistlampen aan want die weet die schakelaar niet te vinden denk ik.. ;D ;D
Rhino schreef:Ik sta nu in de vrieskou m'n snowcaps vast te zetten met een druppel secondelijm. Bang voor Diebstahl.
Zeker doen :o
Heb inmiddels al 2 ongelukkige volvisten gesproken waarbij ze van de auto gejat zijn :'(
hmm....ik heb mijne ook heel duur betaald. maar superlijm..... ???
vanochtend zaten ze nog vastgevroren
volvo200liefhebber schreef:Rhino schreef:Ik sta nu in de vrieskou m'n snowcaps vast te zetten met een druppel secondelijm. Bang voor Diebstahl.
Heb inmiddels al 2 ongelukkige volvisten gesproken waarbij ze van de auto gejat zijn :'(
Ik ben ook nog op zoek naar een setje .....
"Nostalgie is niet meer wat het geweest is"<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Topics: 28
Ik welke omgeving is dat geweest, want wellicht worden ze zo maar weer een keer aangeboden en kunnen we die onverlaten ;D betrappen.
245 USA 1982 + <br />Eend uit 1982
Citaat:Ik ben ook nog op zoek naar een setje .....
Ik hou je in de gaten gemeentegenoot!!
volvo200liefhebber schreef:Rhino schreef:Ik sta nu in de vrieskou m'n snowcaps vast te zetten met een druppel secondelijm. Bang voor Diebstahl.
Dit was GEEN grap!!
Het is echt waar,helaas. Dus diegene die snowcaps hebben OPGEPAST >