Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo 240 in het journaal.
Let goed op het het NOS journaal. Er komt een 240 (super polar volgens mij) in voor als hoofdrolspeler. Ik kwam er halverwege in, maar volgens mij ging het over de binnenstad van A'dam en oude auto's.
Antwoord
achja die zeik over oude autos.. haha. het zou mooi zijn als Nederland er eens mooi mee in het internationale nieuws kwam, dan zouden nog meer mensen kunnen zien wat een onzin oplossing het is.

Tenminste een reden om het nieuws te kijken! (had vandaag weer wat in het nieuws gezien dat ze weer aan het bazelen waren over de invloed van bio brandstoffen op de voedselprijzen. die 2% die er voor gebruikt wordt. en niet de historisch lage (onverantwoord) lage voorraad van graan en andere voedingsmiddelen)

einde klagen! reclameblok is afgelopen en kan weer tv gaan kijken ;D

trouwens, is een super polar niet 92 en verder, dus niet van voor die leeftijds-eis?
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
@JW - Het ging er nou juist om dat A'dam die leeftijdseis laat vallen. En in plaats daarvan op EU emissie normen wil toelaten/weigeren. In ieder geval zal de mooie Volvo van de Amsterdamse advocaat buiten de boot (grachtengordel) vallen.
Maar ook dat zal wel lastig aan te tonen worden. Wordt vast vervolgd.
En ik was toch al niet van plan om naar Amsterdam te gaan ;D
Gegroet,

Erik

Na 11 jaar nu zonder Volvo
Antwoord
scimitar schreef:@JW - Het ging er nou juist om dat A'dam die leeftijdseis laat vallen. En in plaats daarvan op EU emissie normen wil toelaten/weigeren. In ieder geval zal de mooie Volvo van de Amsterdamse advocaat buiten de boot (grachtengordel) vallen.
Maar ook dat zal wel lastig aan te tonen worden. Wordt vast vervolgd.
En ik was toch al niet van plan om naar Amsterdam te gaan ;D

ja ik las er vanochtend wat over in de krant! ze gaan voor het Duitse systeem geloof ik? dat zou mooi zijn, dan zou je met een simpel inbouw kitje van rond de 80-100 euro een uitstoot klasse beter kunnen upgraden. Ik heb geen idee wat het precies doet maar in DE krijg je er belastingvoordeel door Smile

Ik ben zeker milieubewust, maar het moet wel op een manier zijn die een beetje redelijk is, dus niet door heffingen/belastingen/begrenzingen. Ik rijd wel wat minder (ga nu al paar maanden veel met de bus omdat ik een OV kaart heb, anders was het te duur) en probeer met bioethanol en de auto in goede staat te hebben ook zuinig rond te rijden.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
t*ringmilieufreaks hebben ons land al naar de k*lere geholpen.

Ik spaug erop...groenlinksers en al die doorgeslagen sukkels met hun lelijke hybrids!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Als de pijlingen bewaarheid worden zitten we straks met premier Verdonk (ex-VVD) en
een van haar speerpunten is filebestrijding. Ik ben benieuwd wat wij automobilisten van
haar kunnen verwachten...

Maar more on-topic: staat het bewuste fragment nog ergens online?
Antwoord
Stinky schreef:Als de pijlingen bewaarheid worden zitten we straks met premier Verdonk (ex-VVD) en
een van haar speerpunten is filebestrijding. Ik ben benieuwd wat wij automobilisten van
haar kunnen verwachten...

Maar more on-topic: staat het bewuste fragment nog ergens online?

nog meer files
Antwoord
http://player.omroep.nl/?aflid=7048872

hier...

't is geen super polar maar een gewone DL /GL of Polar met Scorpio's
't Ziet er naar uit dat de 244 Sedan uit 1990 van mijn zus/zwager te koop komt volgend jaar...
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Citaat:In ieder geval zal de mooie Volvo van de Amsterdamse advocaat buiten de boot (grachtengordel) vallen.
M'n schoonfamilie (trouwe volkswagen/peugeotrijders die elke drie jaar hun auto netjes inruilen) keken altijd bedenkelijk en meewarrig als ik met de 240 en hun dochter/zus op bezoek kwam.
Nu ze op het journaal hebben gezien dat een advocaat ook 240 rijdt ben ik in aanzien gestegen en hoef ik de 240 niet elders in de straat te parkeren.... ;D
Antwoord
Ik ben benieuwd wie gaat bepalen wat een klassieker/oldtimer is en wat niet, en hoe. Ze zullen toch niet die volkomen willekeurige 25 jaar als norm nemen?
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Vloeken in de kerk, post je auto die GEEN Volvo is. SanderGLT 96 97.089 3 August 2020, 20:59
Laatste bericht: Arjan.
  mini volvo's Laurens Zondag 7 9.423 23 February 2016, 21:16
Laatste bericht: Volvo Eindhoven
  PlayStation en Volvo :) A_A 3 6.510 28 February 2015, 01:19
Laatste bericht: A_A
  Je volvo wishlist - top 5 - Dopski 15 30.745 8 February 2015, 23:35
Laatste bericht: Arn02
  Volvo 240 Wagon vs The New York International Auto Show Rob 1 7.486 17 May 2014, 11:21
Laatste bericht: Tube-Less
  volvo rap A_A 9 10.009 27 April 2014, 01:36
Laatste bericht: RayFrancis
  Wat voor volvo spul ben jij weleens kwijtgeraakt? Dopski 18 20.373 1 April 2014, 19:06
Laatste bericht: Kogelman
  Gezocht: contactpersoon volvo-forum.nl martin_b 5 6.207 20 January 2014, 22:20
Laatste bericht: Dopski
  Iemand uit de buurt van Drenthe (Emmen) die even naar een Volvo wil gaan kijken? Rubicon 18 13.460 30 July 2012, 15:42
Laatste bericht: Rubicon
  Zonder Volvo Cojones 33 23.843 15 July 2012, 18:02
Laatste bericht: v700r

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)