Topics: 12
Ja, de 945 is sinds gisterochtend de deur uit. Verkoop vervoer is er momenteel in een Peugeot 106 Rallye uit 1996 met 67k km op z'n klokkie. 103 PK op 860 kilo ofzo is best prima te doen. 't Is geen hele knappert, maar goed, ik kan weer even vooruit, voor heel weinig knaken.
Kijk, daar hebbie 'm:
En 't mooie is: Alles is origineel. Geen verlaging, geen dikke wielen, geen dikke DTM pijpen, geen K&N rommelfilters. Gewoon, een standaard Rallye.
Topics: 288
helemaal niks mis met een bommetje... veel plezier..!
Topics: 60
Leuk voor het betere gooi en smijtwerk. De nieuwe eigenaar al op het grandioze Volvolvo geattendeerd?
Topics: 18
zo'n rallye is wel lache hoor!!
245L VAN
Topics: 60
Sebastiaan! schreef:zo'n rallye is wel lache hoor!!
Zal je straks zien dat dat ook een turboprojectje wordt haha.
Ha, ik heb al wel even snel op internet gezocht, maar ik denk dat ik 'm maar gewoon standaard houd. Alhoewel throttle bodies ook wel sexy zijn.
Ik moet zeggen dat ik echt positief verrast ben. Woon/werk verkeer is een stuk leuker geworden dan met de Volvo. Dat was echt een dweil vergeleken met dit. De wegligging is echt top. 't Enige dat ik mis zijn een stuurpomp en airco, maar voor de rest is 't prima te doen!
Topics: 288
stuurpomp kun je van elke willekeurige 106/Saxo afhalen...
Topics: 24
Cojones schreef:Ik moet zeggen dat ik echt positief verrast ben. Woon/werk verkeer is een stuk leuker geworden dan met de Volvo. Dat was echt een dweil vergeleken met dit. De wegligging is echt top. 't Enige dat ik mis zijn een stuurpomp en airco, maar voor de rest is 't prima te doen!
Sla je nu niet een beetje door ;-)? Het machtige gevoel van een achterwiel aangedreven volvo versus het rijden in een boodschappen karretje ;-)
Volvo 244 DL 1974
Jambon schreef:stuurpomp kun je van elke willekeurige 106/Saxo afhalen...
Zo erg mis ik het nu ook weer niet. Als je eenmaal rijdt is het eigenlijk wel lekker.
volvosvenska schreef:Sla je nu niet een beetje door ;-)? Het machtige gevoel van een achterwiel aangedreven volvo versus het rijden in een boodschappen karretje ;-)
Kom gerust een keer proberen ;-)