19 May 2008, 22:29
Let goed op het het NOS journaal. Er komt een 240 (super polar volgens mij) in voor als hoofdrolspeler. Ik kwam er halverwege in, maar volgens mij ging het over de binnenstad van A'dam en oude auto's.
|
Volvo 240 in het journaal.
|
|
19 May 2008, 22:29
Let goed op het het NOS journaal. Er komt een 240 (super polar volgens mij) in voor als hoofdrolspeler. Ik kwam er halverwege in, maar volgens mij ging het over de binnenstad van A'dam en oude auto's.
19 May 2008, 22:37
achja die zeik over oude autos.. haha. het zou mooi zijn als Nederland er eens mooi mee in het internationale nieuws kwam, dan zouden nog meer mensen kunnen zien wat een onzin oplossing het is.
Tenminste een reden om het nieuws te kijken! (had vandaag weer wat in het nieuws gezien dat ze weer aan het bazelen waren over de invloed van bio brandstoffen op de voedselprijzen. die 2% die er voor gebruikt wordt. en niet de historisch lage (onverantwoord) lage voorraad van graan en andere voedingsmiddelen) einde klagen! reclameblok is afgelopen en kan weer tv gaan kijken ;D trouwens, is een super polar niet 92 en verder, dus niet van voor die leeftijds-eis?
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
20 May 2008, 08:40
@JW - Het ging er nou juist om dat A'dam die leeftijdseis laat vallen. En in plaats daarvan op EU emissie normen wil toelaten/weigeren. In ieder geval zal de mooie Volvo van de Amsterdamse advocaat buiten de boot (grachtengordel) vallen.
Maar ook dat zal wel lastig aan te tonen worden. Wordt vast vervolgd. En ik was toch al niet van plan om naar Amsterdam te gaan ;D
Gegroet,
Erik Na 11 jaar nu zonder Volvo
20 May 2008, 10:25
scimitar schreef:@JW - Het ging er nou juist om dat A'dam die leeftijdseis laat vallen. En in plaats daarvan op EU emissie normen wil toelaten/weigeren. In ieder geval zal de mooie Volvo van de Amsterdamse advocaat buiten de boot (grachtengordel) vallen. ja ik las er vanochtend wat over in de krant! ze gaan voor het Duitse systeem geloof ik? dat zou mooi zijn, dan zou je met een simpel inbouw kitje van rond de 80-100 euro een uitstoot klasse beter kunnen upgraden. Ik heb geen idee wat het precies doet maar in DE krijg je er belastingvoordeel door ![]() Ik ben zeker milieubewust, maar het moet wel op een manier zijn die een beetje redelijk is, dus niet door heffingen/belastingen/begrenzingen. Ik rijd wel wat minder (ga nu al paar maanden veel met de bus omdat ik een OV kaart heb, anders was het te duur) en probeer met bioethanol en de auto in goede staat te hebben ook zuinig rond te rijden.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
22 May 2008, 22:13
t*ringmilieufreaks hebben ons land al naar de k*lere geholpen.
Ik spaug erop...groenlinksers en al die doorgeslagen sukkels met hun lelijke hybrids! "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
22 May 2008, 22:51
Als de pijlingen bewaarheid worden zitten we straks met premier Verdonk (ex-VVD) en
een van haar speerpunten is filebestrijding. Ik ben benieuwd wat wij automobilisten van haar kunnen verwachten... Maar more on-topic: staat het bewuste fragment nog ergens online?
22 May 2008, 23:14
Stinky schreef:Als de pijlingen bewaarheid worden zitten we straks met premier Verdonk (ex-VVD) en nog meer files
22 May 2008, 23:40
http://player.omroep.nl/?aflid=7048872
hier... 't is geen super polar maar een gewone DL /GL of Polar met Scorpio's 't Ziet er naar uit dat de 244 Sedan uit 1990 van mijn zus/zwager te koop komt volgend jaar...
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
22 May 2008, 23:52
Citaat:In ieder geval zal de mooie Volvo van de Amsterdamse advocaat buiten de boot (grachtengordel) vallen.M'n schoonfamilie (trouwe volkswagen/peugeotrijders die elke drie jaar hun auto netjes inruilen) keken altijd bedenkelijk en meewarrig als ik met de 240 en hun dochter/zus op bezoek kwam. Nu ze op het journaal hebben gezien dat een advocaat ook 240 rijdt ben ik in aanzien gestegen en hoef ik de 240 niet elders in de straat te parkeren.... ;D
23 May 2008, 08:22
Ik ben benieuwd wie gaat bepalen wat een klassieker/oldtimer is en wat niet, en hoe. Ze zullen toch niet die volkomen willekeurige 25 jaar als norm nemen?
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|