Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
iemand een hekel aan Volvo's??
ruit zit er alweer in, leuk zo'n vrije dag, was van plan om de Billsteins er vandaag onder te gooien, maar dat lukt dus ff niet.desalniettemin dank voor de support, en Dirk, weet niet of je het al weet, maar.......
[url=http://www.elsevier.nl/nieuws/economie/artikel/asp/artnr/196627/index.html]KLIK
Citaat:Ook verpleegkundigen eisen forse loonsverhoging
dinsdag 11 maart 2008 12:45

In navolging van de politie willen ook verpleegkundigen meer loon. Onderhandelaars van de vakbonden Abvakabo FNV en NU'91 verwachten dat lager ziekenhuispersoneel dezelfde looneis zal stellen als de politie.
Wink Wink Wink
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
Dirk242 schreef:Offtopic: Makkelijk praten wat betreft de politie. Staken is staken, als niemand opkijkt van stakingen heeft het geen zin.
M'n pa staakt niet mee, maar vind wel jammer wat er gebeurt. Politie heeft al zo'n slechte naam en het wordt er niet beter op.
Niemand ziet dat hij en zijn collega's dag en nacht klaar staan bij dodelijke ongelukken, om vervolgens alle ellende na te zoeken. Er wordt altijd alleen maar naar de negatieve kant van een verhaal gekeken.

ja klopt ook wel weer. het moet gewoon zo zijn dat ze niet hoeven te staken, daar is hun werk veel te belangrijk voor. En dat er nu gestaakt (moet) worden is dus ook de schuld van de regering die weer te weinig aan zn medewerkers betaald.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
Kl*te PP.

Ik heb tegelijkertijd met een ingeslagen ruit ook wel eens een geeltje onder de ruitenwisser gevonden.
Dit was een bon voor het verkeerd parkeren. Het grappige was dat de sterke arm van de wet ook een briefje erbij had gedaan om mij te informeren dat mijn ruit was ingeslagen.

Ik ben het wel met Dirk eens dat we respect moeten hebben voor de mannen en de vrouwen die aan de lat staan om bij nacht en ontij orde te scheppen tussen rellende agressieve voetbalsupporters, horecabezoekers etc.
Daar mag wat mij betreft best een goede beloning tegenover staan.
Antwoord
@PP, klopt. Hoorde het vandaag ook.
Edit: laat maar, ik reageer trouwens niet meer op Nederzweed, word er een beetje moe van.
Antwoord
Dat was iemand anders. Tevens schaam ik me niet, anders zou ik wel een ander beroep uitoefenen.

Ben het verder ook niet eens met je vergelijking tussen mijn stukje tekst en het maken van grove fouten.
Antwoord
nee, niet mee eens, en zeker niet sinds m'n pa in een verzorgingstehuis zit ( Alzheimer, Parkinson, leverscirose, dubbele liesbreuk, longembolie en twee x een Tia Tongue Tongue0 ZOWEL LERAREN, ALS VERPLEGERS/VERZORGENDE ALS POLITIE AGENTEN VERDIENEN GEWOONWEG TE (damn, capslock) weinig.
dat soort beroepen is een ROEPING, ik moet er niet aan denken om andermans shit letterlijk en figuurlijk op te ruimen.
daar mag best een economisch verantwoorde beloning voor staan.
wat mij wel stoort aan politieagenten is dat belerende vingertje: waar zijn we mee bezig??"en dan door een melkmuil met een te grote pet op, als ik 2 meter met 3 kids op de fiets over de stoep fiets als er een vrachtauto op het fietspad geparkeerd staat Tongue Tongue Tongue
en doe wat aan criminaliteit! gewoon de deur uit, op de fiets, lopend of voor mijn part op een paard, maar niet :
Citaat:we rijden toch vaak genoeg door die buurt hoor, meneer Wessels
ja daaag, 50km/u door de straat rijden als het bakken van de hemel giet en overal portieken zijn ed. :'( :-* :-* :-* :-*
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
als ik staak verdien ik niets en gaan mijn klanten naar de concurentie :-X
heb ik wel eindelijk vakantie Wink
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
Nederzweed schreef:(nee ik ben geen ambtenaar ik ben Technicus), en ben momenteel bezig in een bajes ('De Schie' voor de geinteresseerden)
Ik zal naar je zwaaien ik zit aan de overkant Big Grin
Antwoord
Citaat:ben momenteel bezig in een bajes ('De Schie' voor de geinteresseerden)

Wasknijpers maken?! ;D
Antwoord
Nederzweed schreef:Waar ik me aan erger is kantoorvolk, de mannen met de stropdassen die heel de dag maar koffie zuipen, zitten te geilen met hun secretaresses, beetje naar een beeldscherm staren en dan aan het eind van de maand zich krom lachen. Of politici idem dito.

Ik hou wel van jou hoor Nederzweed, ik als grotendeels kantoorpik (zonder stropdas) ben ook maar werkvolk. ;D

We zij allemaal werkvolk in het grote geheel,... chill man......
Volvo's verbinden ons yeah.. "make turbo not war" (of koop gewoon een fatsoenlijke 240) Big Grin
&quot;Nostalgie is niet meer wat het geweest is&quot;<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volvo 240 roesd Roodblok 2 830 22 July 2024, 08:50
Laatste bericht: Roodblok
  Volvo 4 stereo Rin 0 898 16 February 2023, 10:31
Laatste bericht: Rin
  Knopen leer interieur volvo 240 super polar Thijmen_volvo 1 1.476 5 March 2022, 11:51
Laatste bericht: Marc1970
  Bevestiging trekhaak volvo 245 Ephekker 0 1.543 16 October 2021, 14:04
Laatste bericht: Ephekker
  Verlichting heater Volvo 240 (1992) Biopowerenschede 2 2.392 9 April 2021, 20:29
Laatste bericht: BartJu
  Volvo S70 Eland 1 2.348 4 March 2021, 20:10
  Roest op verder keurige Volvo 244 StephenF 7 3.869 4 December 2020, 10:24
Laatste bericht: Grey240Polar
  Achterbank Volvo 240 Borten 3 4.465 23 March 2020, 19:52
  Lekkage ventilatieluikjes Volvo 240 CK070 14 12.439 1 May 2019, 23:11
Laatste bericht: simon
  Achter deuren volvo 245 gydomatra 5 5.320 12 March 2018, 22:21
Laatste bericht: gydomatra

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)