Topics: 9
sowieso een beetje vreemd die auto. Naast de dingen die jullie terecht al opmerken schijnt er ook een B23E in te zitten. Tenzij ik verkeerd geinformeerd ben is er volgens mij vóór 1981 sowieso gÃÃn B23 geleverd in de 244, behalve dan in de 242GT.
Topics: 107
http://www.speurders.nl/autos/volvo/3565...5&limit=40
Ik had aanvankelijk het idee om een nieuw topic te starten met de naam "belachelijke prijzen" maar zie daar toch maar van af.Het zou waarschijnlijk een oneindig lang topic worden
Topics: 52
jos245 schreef:want ze hebben flink zitten beunen aan het rechterachterscherm, en zo te zien was het bepaald geen vakman
Wat is er nu precies te zien aan dat achterscherm? Die foto wordt echt niet duidelijker als je hem vergroot. Zo op het oog is het toch best een mooie auto?
(Die Super Polar in Vlaardingen stond er trouwens al toen ik dik twee jaar geleden op zoek was naar een auto, volgens mij.)
Topics: 43
Het scherm is bijgespoten.
Volvo 740 tic '84.
Inderdaad, en hoe het is gedaan dat vermoedt weinig goeds.
Iemand die een roestig scherm vakkundig repareert is daar vele uren aan kwijt en die gaat vervolgens niet met wat zilverlak uit een spuitbusje de boel weer verknallen.
Ik kan je voorspellen dat over een jaar door de bijgespoten lak heen de roest of opwerkende plamuur zichtbaar wordt.
Topics: 52
En dat zien jullie op een foto met zo'n lage resolutie? Ik haal het er niet uit. Ik zie wel wat jullie bedoelen, maar dat kan ook de lichtval zijn.
Allemaal leuk en aardig, maar dan heb je nog maar een normale 240 met wieldopjes.
Netjes, maar meer ook niet.