Topics: 135
ja en hij loopt zelfs op de foto. :

Vreemd he. Met zo'n mooi boujaar dat ie m wil slopen. Zou ie er een hekel aan hebben? Misschien kunnen we m ruilen tegen een 740 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 107
TheSaint77 schreef:ja en hij loopt zelfs op de foto. :
Vreemd he. Met zo'n mooi boujaar dat ie m wil slopen. Zou ie er een hekel aan hebben? Misschien kunnen we m ruilen tegen een 740 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Je zou bijna denken dat het geen zuivere koffie is maar gore koffie ;D
Topics: 47
jos245 schreef:Wie sloopt nou in hemelsnaam een oldtimer 245 'met zo;n gave carosserie ???
http://auto-diversen.marktplaats.nl/onde...elen.html?
Inderdaad wat vreemd. Zeker omdat er zelfs nadrukkelijk staat dat ie NIET in zijn geheel wordt verkocht.
Zou ie zelf onderdelen nodig hebben? Of is deze wagen niet meer legaal op weg te helpen, om wat voor reden ook? ???
Foto is nog geen 2 maanden oud, dus geen archieffoto uit veel beter tijden (al kan dat snel gaan natuurlijk)....
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
de vraag is...wie durft de goorlap te bellen ;D Of een 740 aan te bieden ;D
JELMAR ruil die frikandel eens in :-*
Jelmar schreef:
, ik dacht dat jij geen onzin meer zou kletsen maar mn mailbox vol zou storten??
Maar dat hoeft trouwens ook niet hoor, je hoeft namelijk niet overal op te reageren, het is geen verplichting ofzo ;D
lol! Misschien bel ik die goorzer (gozer?) zelf wel ff uit nieuwsgierigheid. ;D
gejatte autos in onderdelen verkopen? ;D
Topics: 107
[quote=Jelmar ]
Zie ik hier nou reclame van Dirk de supermarkt?
Dan is de Saint al uit de brand met de kosten van de site. Die supermarkten betalen toch al gauw zo'n 30.000 Euro per advertentie ;D