24 December 2007, 02:36
Nou, dat is dichterbij, de stoelen zijn comfortabeler, er zit een pauze in de film en het is goedkoper.
Best goede onderbouwing toch, Hendrik.
|
Ebay/marktplaats enz> deel XIV inmiddels
|
|
24 December 2007, 02:36
Nou, dat is dichterbij, de stoelen zijn comfortabeler, er zit een pauze in de film en het is goedkoper.
24 December 2007, 22:18
Waar blijven die foto's nou ??? ???
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
25 December 2007, 13:09
Ik zal even wat foto's erop zetten. Het is niet de mooiste en ik weet niet precies of hij goed loopt.
Heeft iemand een idee uit welke jaar het model met de kleine vierkante koplampjes komen? Ik wacht op reactie van die jongen en dan wil een keer gaan kijken. Hoogstwaarschijnlijk koop ik hem als hij goed genoeg is, aangezien hij op gas loopt. Vervolgens een beetje opknappen, zodat het gewoon een technische goede auto wordt. De bruine gaat er ditmaal wel serieus uit, wanneer de zwarte goed is. Er is hier thuis namelijk geen plaats voor 2 auto's, ik rijd nu al zo weinig, laat staan met 2 auto's enz. Hij wordt dan wel helemaal origineel, dus geen onzin als raamband enzo, maar zelfs stalen velgen. ![]() ![]() Laat, maar even weten wat jullie er van vinden en geef enkele tips voor de aankoop. (ik weet niet of dit het goede topic is) Ps. hij heeft iets meer dan 2 ton gelopen en er zitten aardig wat nieuwe onderdelen op (schijven, accu, schokbrekers, interieur, trekhaak en nog wat meer)
25 December 2007, 13:34
Dirk242 schreef:Nou, dat is dichterbij, de stoelen zijn comfortabeler, er zit een pauze in de film en het is goedkoper. En je hoeft niet naast elkaar te zitten.
25 December 2007, 13:42
- kleine vierkante koplampen (lelijk trouwens) zijn vlgs mij alleen even in 1979 geleverd
- check even of het wel de originele lak is, want in NL is de kleur zwart nooit geleverd + het lijkt op de foto of de wielbakken ook zijn meegespoten. Zou kunnen dat de laatste (jonge) eigenaar zwart wel een leuke kleur vond? In dat geval zou ik m laten staan denk ik. - check de achterzijde goed: op de foto lijkt de bumper niet recht te zitten + ruimte rondom de achterlichten ongelijk Ik vind je je bruine mooier en origineler. Voor E1000 heb je daar gas in.
25 December 2007, 15:12
en mocht de prijs van jou 242 interessant zijn dirk, heb ik wel interesse in jou auto.
(ben momenteel zowiezo nog op zoek voor een auto erbij)
25 December 2007, 17:45
Ticcie, je hebt wel gelijk hoor.
- De kleine koplampen, zijn de lelijkste (op alle laatste modellen na, hopelijk trap ik niet op tenen). - De mijne is mooier en origineler, maar als ik voor 750 een 242 op gas kan rijden en de mijne voor een goede prijs, (zit zelf te denken rond de 2750, 3000 te denken, laat maar een keer iets weten Jelmar) dan heb ik aardig wat winst in het totaal. - Die bumper, ik denk dat ik hem toche een keer in het echt moet zien. Wat betreft die lak, het is een belg. Zijn ze daar wel origineel zwart geleverd? Het gaat niet zeker door, gewoon de plus en minpunten tegen elkaar afstrepen.
25 December 2007, 18:15
Dirk242 schreef:hopelijk trap ik niet op tenen. AUW! Kan je niet een beetje uitkijken? Leuke kleur trouwens, zwart. Zo zie je maar weer dat ook OUDE mensen zwart wel een leuke kleur kunnen vinden.
25 December 2007, 18:19
Bumper zit niet scheef is gewoon het rubber dat niet goed zit, wel even los halen, eronder kan namelijk een minder leuke populatie van roest zitten...enneuh waar staat ie eigenlijk???
245 GL => B230F aka De Rooie
25 December 2007, 18:21
Ik vind die koplampen niet mooi, liever die ronde. De kleur zwart met die velgen komt ook niet bepaald chique over. Zwart met mooie gestraalde en gepoedercoate Corona-velgen, dat zou ik doen na aankoop.
Volvo 740 tic '84.
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|