Topics: 54
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Topics: 38
Leuk verhaaltje!
Ook leuke plaatjes
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Topics: 52
Een fotostrip! Kom daar nog maar eens om.
Verrek er staat een foto dubbel in , ga ik even verhelpen.
Excuses voor het ongemak !
Geen 940 LPT 1996
Topics: 0
Ziet er imposant uit, zo'n volle Volvo zondag, maarree ben ik nou de enige die pijn in de buik krijgt van al die Volvo's die steeds kapotter worden???? ??? En met zo'n prachtig verslag is het net of je er zelf bij bent!!!! ;D
Toch ook wel leuk om een keer te gaan kijken :-[ dat moet ik wel bekennen... Wanneer is de volgende race?
Topics: 21
Prachtige foto's. Het blijft zonde van de volvo's maar ik ga er van uit dat ze toch niet meer te redden waren.
Bedankt
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Topics: 38
google ook maar eens op "autorodeo"
ik ben er ook eens bij geweest en het is een mengeling van gevoelens.
lachen trouwens ,komt er zo'n boer op me af en bied zonder blikken of blozen "fieftig euri veur m'n volvo"
maar niet gedaan want daar rijden nauwlijks bussen..............
boven zwolle is de rodeo behoorlijk populair, er adverteren op marktplaats ook jongens die 240 delen overhouden als ze weer eens een bolide "klaarmaken"
Baby schreef:Ziet er imposant uit, zo'n volle Volvo zondag, maarree ben ik nou de enige die pijn in de buik krijgt van al die Volvo's die steeds kapotter worden???? ??? En met zo'n prachtig verslag is het net of je er zelf bij bent!!!! ;D
Toch ook wel leuk om een keer te gaan kijken :-[ dat moet ik wel bekennen... Wanneer is de volgende race?
4 en 5 augustus gaan ze er weer voor het hele weekend.
Geen 940 LPT 1996
Topics: 0
Ha A. Huis,
Dank voor de datum, kun je mij ook nog laten weten waar ik dit spektakel kan bijwonen? Heb voor dat weekeinde gepland om de vakantievoorbereidingen te treffen, we gaan kort daarna weg, maar ik denk dat Volvo200liefhebber ook wel zin heeft in zo'n crossspektakel tussendoor... Misschien moeten we een van de slopers meenemen, en die gelijk verkopen... ?
De datum staat in ieder geval in de agenda! Thx!
Ik hoop dat je zeebenen hebt baby want hiervoor zal je de grote plas naar Texel over moeten steken ;D ;D
Geen 940 LPT 1996