Berichten: 575
Topics: 55
Lid sinds: Aug 2005
geestschrijver schreef:Ziet eruit als een Van der Horst-foto. De foto is van een willekeurige blauwe 240, zo te zien, om een idee van de kleur te geven. Een kenteken eindigend op -82 kan hoe dan ook geen kenteken van '77 zijn. Ja, wel als het een YA-nummer ofzo is.
eg wel !
In '77 zaten we nog met de 11-AA-11 volgorde. (uit het hoofd: ongeveer van 00-PA-00 tot 00-TA-00)
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
Berichten: 1.984
Topics: 74
Lid sinds: Dec 2005
Was deze 6 deurs 240 sedan al gespot?
Berichten: 1.689
Topics: 46
Lid sinds: Dec 2006
lj_dekker schreef:Was deze 6 deurs 240 sedan al gespot?
Had m nog niet gezien iig.
Maar volgens mij heeft de verkoper lichte dyscalculie (of hoe noem je getal-blindheid ook al weer?).
Ik tel helaas slechts 4 deuren, meevaller is dan de 6 cylinder.
Maar de prijs van LPG van 42 cent geloo fik ook wat minder. Wil dan graag weten waar die tankt!
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Berichten: 100
Topics: 11
Lid sinds: Jun 2005
beetje offtopic maar ik tank al maanden voor ca 41 cent LPG in Almelo. prijs varieert tussen 40-42 cent.
Volvo 240 dl '90 414000 YK36BH ipd 25/22 gele koni's 4cm verlaagd<br />Volvo 245 turbo int. megasquirt project '84 312000 LG39LH RIP<br />Volvo 360 GLT '88 TB33XF<br />Volvo 244 '79 B230F LPG ipd 25/22 bilsteins rondom 4cm verlaagd
Berichten: 1.689
Topics: 46
Lid sinds: Dec 2006
Hier (Veenendaal/Ede) varieert de prijs tussen 45.9 en 56 ct ( laatste langs snelweg).
Vandaar.
Maar ga niet naar Almelo omrijden, dat loont uiteindelijk toch niet denk ik...
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Berichten: 2.929
Topics: 52
Lid sinds: Oct 2005
Gerben schreef:eg wel !
In '77 zaten we nog met de 11-AA-11 volgorde. (uit het hoofd: ongeveer van 00-PA-00 tot 00-TA-00)
Ja, je hebt natuurlijk gelijk. Stom, mijn eerste auto was een Toyota met DB-84-nog iets, en die was van '78. En ze begonnen de nieuwe serie met DB.
Berichten: 1.689
Topics: 46
Lid sinds: Dec 2006
geestschrijver schreef:Gerben schreef:eg wel !
In '77 zaten we nog met de 11-AA-11 volgorde. (uit het hoofd: ongeveer van 00-PA-00 tot 00-TA-00)
Ja, je hebt natuurlijk gelijk. Stom, mijn eerste auto was een Toyota met DB-84-nog iets, en die was van '78. En ze begonnen de nieuwe serie met DB.
Waarschijnlijk niet geheel toevalig dat de grens voor blauwe platen en de nieuwe, klassieke 12-YB-34 kentekens bij eerste toelatin 1-1-1978 ligt dus...
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Berichten: 1.689
Topics: 46
Lid sinds: Dec 2006
Funsdaf schreef:Ook wel apart:
MOTOR MOET AFGESTELD WORDEN. LOOP ALS EEN TREIN.
Waarom een motor afstellen als deze goed loopt?
Kennelijk geen NS liefhebber? Iets te vaak vertraging gehad waarschijnlijk...
(al is het raar dat iedereen over de vertraging bij de NS klaagt en de trein niks vind,
maar wel iedere dag weer in de file aanschuift... en de auto is wel nog fijn... )
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Berichten: 3.239
Topics: 174
Lid sinds: Nov 2005
Berichten: 2.761
Topics: 38
Lid sinds: Mar 2005
Had hem ook gespot
nog wel een projectje
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
|