22 April 2007, 20:16
Bert N schreef:geestschrijver schreef:Maar dat hebben ze snel afgeleerd...
Wat heb je dan gedaan :-X
Stroom erop gezet misschien? ;D
centrale vergrendeling: knopje blijft steken
|
22 April 2007, 20:16
Bert N schreef:geestschrijver schreef:Maar dat hebben ze snel afgeleerd... Stroom erop gezet misschien? ;D
22 April 2007, 20:32
Rubicon schreef:. Mijn GLE is verder maar pover, vergeleken met de jouwe: alleen stuurbekrachtiging kan ik nog aanstippen.. ;D Heb jij wel een èchte GLE dan ??
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
22 April 2007, 21:51
Bert N schreef:Wat heb je dan gedaan Gezegd dat het niet mocht, en toen deden ze het niet meer. Ze leren snel, ik weet ook niet van wie ze dat hebben.
23 April 2007, 07:58
Gerben schreef:Rubicon schreef:. Mijn GLE is verder maar pover, vergeleken met de jouwe: alleen stuurbekrachtiging kan ik nog aanstippen.. ;D Ik begin er ook aan te twijfelen, idd :-X Heb wel de chromen grill, hoofdsteunen voor en cv met afstandsbediening en alarm. Oja, ook nog elektrische ramen voor, was ik vergeten. Verder niks, nada. Op de rdw stond ie ook als een GLE, hoewel dat niks wil zeggen natuurlijk. Is er wel eentje uit het laatste modeljaar.. En om weer ff on topic te zijn: ik merkte als het knopje van de passagiersdeur niet meekwam, dat het wel hielp om met de sleutel wat te morrelen en te draaien in het slot. Vaak kwam uiteindelijk dat laatste knopje ook wel omhoog. ![]()
23 April 2007, 19:41
appels en peren vergeleken qua uitrusting, een '83 244 GLE en een '9? 245 GLE
24 April 2007, 13:03
Is je vergrendeling origineel, of er later ingezet?
Bij de niet originele, die ik ook heb, is het motortje via een pennetje (fietsspaak) aan ontgrendelingsmechnisme bevestigd. Het kan heel goed dat die bevestiging wat verschoven is als je passagier dat knoppie steeds handmatig naar beneden drukte. Bevestigingspunt verschuift dan wat omhoog met als resultaat dat het motortje nog wel netjes de pen omlaag trekt, maar niet ver genoeg weer omhoog duwt.
24 April 2007, 17:39
GLE, dus originele cv
25 April 2007, 21:50
HALLO GERBEN
IS HET EEN CV MET AFSTANDSBEDIENING?, Mocht dat het geval zijn dan zou je kunnen controleren of de cv orgineel volvo is. In veel gevallen wordt niet orgineel materiaal gebruikt wat op termijn voor problemen zorgt. Kortom deurpaneel eraf en controle. Is deze niet orgineel dan zou ik het motortje verwijderen.
25 April 2007, 22:14
mijn complete cv stopte ermee op een dag en na 2 maanden was alles opeens weer ok ???
niks aan gedaan verder (beetje schoonmaken en kabels controleren ) nu is nog steeds alles ok gelukkig :-X
Volvo 240 1993 b200f 275.000km
Lomp maar lekker.
25 April 2007, 22:32
socrates schreef:HALLO GERBEN Nee, geen afstandbediening. Gewoon een originele cv. Ik zal er dit weekeinde eens naar kijken. Met de tips van het forum moet de oplossing te vinden zijn ! En anders maar wachten tot het probleem weer over is..... ![]()
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|