Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3" uitlaat
Dat is dan wel weer minder...mja kijk ik wel voor een vervanger zodat ik de kat er voor de keuring weer onder kan zetten....
Antwoord
mijn 240 heeft ook een kat nodig. Helaas is een goeie metaal-kat voor 3" wel duur maarja, ik wil er toch een hebben.
Erin lassen is niet moeilijk, alleen is het wel gek om even de zaag in een 500+ euro uitlaat te zetten :Smile
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
ja nou als ik naar die site van steektuning oid kijk hebben ze een uitlaat incl adapter voor kat voor 385 euro als je daar een katvervangpijp bij koopt hoef je niet te zagen en zou je het toch zo moeten kunnen omzetten voor de keuring. Die pijp kost volgens mij iets van 40-50 euro...
Antwoord
Vanaf 3 Ferrita's kan er wel een leuke korting af hoor Wink
Volvo 850 T-5R '94<br />Volvo C70 T5 '99<br />Volvo 240 GLT '89<br />Volvo 850 T5 '94 (racer)
Antwoord
Op die site van JT-Tuning staan ook leuke 3" dempers van rvs voor 850 kronen. Volgens mij is dat iets van 90 euro.
Volvo 240GL Sedan 1989 B230F, elektrische fan en draco's. Volvo 940 Estate turbo 1997 B230FK ,19T en 3" DP. Honda CBR900 Fireblade Streetfighter/Stuntmotor. Yamaha WR450F Enduro/Supermotard
Antwoord
M a r c schreef:Vanaf 3 Ferrita's kan er wel een leuke korting af hoor Wink

ik zou zeggen wie heeft er intresse in
en marc zou je dan zo kunnen zeggen wat ze dan per stuk kosten
bij meer als 2 sets?
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
ik denk dat wel wel 4 mensen bij elkaar krijgen die een ferrita willen...
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
Ik heb absoluut interesse in een nieuwe uitlaat maar, die ferrita uitlaten kosten +- 700 euro oid voor een 740, als daar korting af gaat lijkt het me niet dat die prijs kanc concurreren met de JT uitlaten van steektuning. Mocht dat wel zo zijn dan doe ik mee....
Antwoord
maar volgens mij is een jt uitlaat niet te vergelijken met een ferrita
de ferrita zal een stuk beter zien dus daarom zal de prijs ook hoog zijn

maar misschien als we een mega order bestellen dat er dan een fikse korting afkan
wie weet!!!

ik heb zowiezo interesse in de ferrita voor mijn turbo maar dan wel met 1 demper
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
JT uitlaat is niet te vergelijken met een ferrita, dat is zeker waar.

hoe de JT eruit ziet doet me niet zoveel, hij moet doen waar ie voor bedoeld is.
Ik lig niet dagelijks(ook niet wekelijks of maandelijks Tongue ) onder mijn auto om te kijken hoe mn uitlaat eruit ziet ???
dus hoe die er precies uitziet kan me niets schelen.
En aangezien ik ook geen last heb van een dwarse demper zit het voor mij wel goed.
- zit er bij de ferrita trouwens wel een dwarse demper voor 240's ?-

De ferrita heeft een veel langere levensduur, ook helemaal mee eens, maar die ferrita zal 1 voor 1 al jullie volvo's -en de mijne ook- overleven. (denk ik zo)
En daarom vind ik het zonde om er +/- 700 eu aan uit te geven.

En mijn mening is dat de meeste mensen die hier rondlopen/hangen/actief zijn op dit forum niet met extreme tuningplannen rondlopen, dus waarom dan een volledig RVS 3'' inch uitlaat ??

Maargoed dit is de mening van iemand die zojuist een JT uitlaatje besteld heeft voor 352,50 inclusief verzendkosten. Wink

Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Turbo uitlaat spruitstuk, ja alweer. Zuurstar 22 20.222 5 April 2011, 17:40
Laatste bericht: 8valve
  gewone uitlaat onder Turbo.... ID19 5 4.787 22 January 2010, 22:15
Laatste bericht: janspeed
  hiteschild uitlaat eric vermeer 13 8.462 7 August 2009, 08:11
Laatste bericht: eric vermeer

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)