6 January 2007, 02:08
Dit is zoveel beter

volvoloos<br /><br />One who forms and expresses judgments of the merits, faults, value, or truth of a matter.
volvolvo.nl???
|
6 January 2007, 02:08
Dit is zoveel beter
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
volvoloos<br /><br />One who forms and expresses judgments of the merits, faults, value, or truth of a matter.
6 January 2007, 18:54
Dat inloggen was wel even een avontuur maar nu gaat het goed.
Volvoautomatisch kom ik nu bij de nog niet gelezen topics. Houden zo Saint.
Voor elke dag: Blackbird 245GLE MY1993 - http://www.volvo-forum.nl - het forum voor álle Volvo liefhebbers
6 January 2007, 22:30
Nog 1 vraagje.
Bij de vorige (mindere) layout van het nieuwe forum had ik bij dit "snel beantwoorden" scherm waar ik nu in het typen ben ook de smily's, links e.d. staan. Heb in de instellingen zitten zoeken maar kan nergens vinden dat ik dit weer aan kan zetten. Is dit wel een mogelijkheid? want het is wel handig.
6 January 2007, 23:01
Ik druk eerst op "bekijken" en dan krijg je het juiste scherm.
![]()
VOLVO 945 2.3 i aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />
![]()
6 January 2007, 23:40
Hee klopt, maar dat moet natuurlijk niet de bedoeling zijn
![]() ![]() Is maar een kleinigheidje, komt wel een keer goed hoop ik
7 January 2007, 13:29
zo!
Ben 2 weken op vakantie geweest en lekker in de portugese zon gelegen en zie dat er in de tussentijd hier heel hard is gewerkt! Echt heel mooi geworden zo. Wel even wennen zoals de anderen ook al aangaven, maar een beetje prutsen en m'n profiel es even updaten en dan lukt het vast wel. Bedankt voor al 't werk AJ, ga alles es goed bekijken!
7 January 2007, 15:00
Moi,
Wat een werk, AJ! Nog maar eens gezegd: ff wennen, maar lukt vast wel weer...groeten!
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
7 January 2007, 15:42
ik krijg af en toe bericht met zulke URL's
http://www.volvolvo.nl/component/option,...otificatie ik kan er dan nix mee. je komt op de volvolvo website en daar moet je je inloggen. maar dat gaat niet. ik ben dan wel gewoon ingelogt op het forum. wie maakt het me duidelijk ???
7 January 2007, 17:15
kaasie schreef:ik krijg af en toe bericht met zulke URL's Heb je deze mail niet gekregen Kaassie? [/i]Dit is een e-mail van '..::: de volvo 200 community :::..' Bericht: Hallo allen, Ik hoor dat er veel problemen zijn met inloggen. Helaas loopt eea nog niet helemaal soepel. Indien inloggen niet goed lukt of niet lukt: Probeer via de site een nieuw password aan te vragen middels het knopje in het menu links. Als dat niet lukt dan kun je altijd in het forum door naar http://www.volvolvo.nl/smf te gaan. Dan omzeil je de site. Als je al een account hebt heb ik liever niet dat je een nieuw account aanmaakt om de volgende reden: - je posts horen niet meer bij je nieuwe naam - het is onmogelijk om beide accounts later weer samen te voegen - het vervuild het ledenbestand natuurlijk Volgende week maandagavond gaan we weer verder met het oplossen van de (inlog)problemen. Tot dan moeten we het even volhouden zo. Alvast bedankt voor jullie begrip. Arie-Jan van Berkum / TheSaint77[/i]
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|