5 January 2007, 10:50
Als er in een topic wordt verwezen naar een ander topic, werkt die link nu niet meer. Is dat op te lossen?
volvolvo.nl???
|
5 January 2007, 10:50
Als er in een topic wordt verwezen naar een ander topic, werkt die link nu niet meer. Is dat op te lossen?
5 January 2007, 12:41
Mag ik zeuren ?????
Voor mij voldeed de oude site perfect. Lekker overzichtelijk, niet teveel prullaria. Nauwelijks storingen ofzo..... Ik vind het nu allemaal wel heel bleekjes; wat meer kleur zou prettig zijn. Maar goed, ik ken mezelf: verandering roept weerstand op, dus als dit voor de meesten van ons en/of voor de Heeren Moderatoren een verbetering is dan moeten we vooral doorgaan en wen ik er vanzelf wel aan ! ![]() Wel vervelend is dat de optie "berichten sinds laatste bezoek" bij mij niet werkt. Ook als ik een dag niet kijk (ja, dat komt voor) staat er bij het aanklikken hiervan dat er geen nieuwe berichten zijn bijgekomen. Tot slot: er zit weer een ranking in............. waarom ? zijn we daar niet eerder bewust van afgestapt ? (dat gedoe met status DL, GL, GLE enzovoorts)
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
5 January 2007, 13:17
Gerben schreef:Wel vervelend is dat de optie "berichten sinds laatste bezoek" bij mij niet werkt. Ook als ik een dag niet kijk (ja, dat komt voor) staat er bij het aanklikken hiervan dat er geen nieuwe berichten zijn bijgekomen. Was dat niet toevallig alleen de eerste keer dat je op het nieuwe forum zat, Gerben? Ik had dat namelijk ook, maar daarna werkte het gewoon wel.
5 January 2007, 14:32
Misschien is het hier al aan de orde geweest of ben ik los maar kunnen nu alleen leden bij het forum ???
cht niet<br /><br />Geen Volvo 240 Polar '91, wel een franse diesel<br />Honda Cb900F Boldor '81<br /><br />www.eencity.nl
5 January 2007, 14:59
Mooi deze versie!
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
5 January 2007, 15:02
Geintegreerd in de portal wordt het forum wel erg smal en moet er erg veel gescrolld worden. Is het niet mogelijk om het menu van de portal horizontaal bovenaan te zetten, zodat je de hele breedte hebt voor het forum?
5 January 2007, 15:24
De kleuren vind ik zo beter, maar het forum wordt inderdaad zo wel erg smal (vanuit de portal dan).
1980 GL Diesel (USA)
5 January 2007, 15:38
Zo,
weer van alles veranderd. Dit is weer veel beter zo. 10 x duidelijker en mooi overzichtelijk. Ik wilde zeggen; ga zo door. Maar eigenlijk hoeft dat niet.
Volvo 240 GL estate B230f '91<br />BMW 2002 '73<br />Deutz D4005 '67
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|