Topics: 32
VolvoMafia schreef:........................................................................................................... .......................................................................................................... .......................................................................................................... .......................................................................................................... .......................................................................................................... .......................................................................................................... .......................................................................................................... .......................................................................................................... .......................................................................................................... .......................................................................................................... .......................................................................................................... .......................................................................................................... .......................................................................................................... .......................................................................................................... ...........................................................................
Het begint het topic onderwerp al aardig te benaderen
Volvo 240 GL estate B230f '91<br />BMW 2002 '73<br />Deutz D4005 '67
Topics: 67
Topics: 23
Volgens mij ben ik vandaag niet wakker geworden...............
Volvo 940 lpt Polar estate 1998 255.000km<br />Volvo 245 DL 1990 315.315+km.<br />Volvo 245 DL automaat DV-49-VF uit 1979 (verkocht in 1997)=> gesloopt?!?<br />Volvo 242 DL ??-UV-?? uit 1978 (ingeruild voor meer ruimte)<br />Ook Honda Goldwing GL1000 uit 1978
Http://www.goldwingforum.nl
Topics: 7
Hans Nicolai schreef:Volgens mij ben ik vandaag niet wakker geworden...............
Wakker zijn slechts zij die bij het ochtendgloren een verlangende blik op hun Volvo werpen, op het hoofdkussen naast hen kijken en mompelen:..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
peetr schreef:Hans Nicolai schreef:Volgens mij ben ik vandaag niet wakker geworden...............
Wakker zijn slechts zij die bij het ochtendgloren een verlangende blik op hun Volvo werpen, op het hoofdkussen naast hen kijken en mompelen:..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Soms zit het mee en soms......... :wink:
Volvo 940 lpt Polar estate 1998 255.000km<br />Volvo 245 DL 1990 315.315+km.<br />Volvo 245 DL automaat DV-49-VF uit 1979 (verkocht in 1997)=> gesloopt?!?<br />Volvo 242 DL ??-UV-?? uit 1978 (ingeruild voor meer ruimte)<br />Ook Honda Goldwing GL1000 uit 1978
Dan was ik vanmorgen toch wakker....ik zag mijn Volvo eerder dan het hoofdkussen naast mij...... :oops:
Topics: 31
peetr schreef:Hans Nicolai schreef:Volgens mij ben ik vandaag niet wakker geworden...............

Oei, een gevoelige snaar. Moet m'n Volvo al bijna twee weken missen :? Heb ook een hele eenzame Kerst achter de rug...
Maar kan gelukkig hem deze week weer ophalen \

/ \

/ \

/ \

/ \

/ \

/ \

/
1980 GL Diesel (USA)
Topics: 26
peetr schreef:Boffert...... Heb ook achterwacht dienst.
Ja, dat schept toch een band, is het niet? :roll:
Yep. Mag wel thuis zijn maar niet aan de champie.....
Topics: 26
Goed, hier dan mijn bijdrage om dit topic om zeep te helpen:
.......disproportionaliteitsleegloop..........