Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Het F1 topic
Heb je de hele winter de tijd.... breekt de aandrijfas bij de start (albers) :lol: :lol:
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
Het kan gekker :twisted:
Je achterwielophanging kwijtraken voor de start :roll:
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Als Albers geen enkele punt heeft binnen 6 races wordt hij vervangen, Albers is geen Verstappen en zal dat ook nooit worden.
et is allemaal de schuld van VolvoKees
Antwoord
persoonlijk heb ik meer met Doorenbos, aardige gozer, no nonsens, kennis van zaken en niet zo'n mentaliteit als Albers en Verstappen om anderen( monteurs, baancommisarissen, coureurs) of omstandigheden de schuld te geven( weer, afstelling, mechanische pech, whatever) :lol:
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
Nee, klopt, maar het is wel een mooie sport, ik ben blij met de nieuwe reglementen en beperkte PK's, al zal dat niet lang duren. Ik denk dat de motor GP's tussen de wedstijden van de F1 vallen, dus voorlopig kom ik niet meer van die bank af op zondag.

Erik
Antwoord
A1GP vind ik dynamischer Big Grin Big Grin , is ook leuker om naar te kijken, helaas rijdt Verstappen, al doet hij z'n best om z'n F1 verleden te herhalen, nu & dan Big Grin Big Grin Big Grin

zit BTW een enorm slechte film van Sly over Senna ( soort van dan) te kijken: Driven :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: wat een C Movie Big Grin
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
PP schreef:A1GP vind ik dynamischer Big Grin Big Grin , is ook leuker om naar te kijken, helaas rijdt Verstappen, al doet hij z'n best om z'n F1 verleden te herhalen, nu & dan Big Grin Big Grin Big Grin

zit BTW een enorm slechte film van Sly over Senna ( soort van dan) te kijken: Driven :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: wat een C Movie Big Grin

Ik denk dat het grote probleem is dat A1 niet of nauwelijks televisiecovering heeft. en dus nog geen bedreiging voor Ecclstone
is.

Erik
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Trekker topic John242 37 24.800 8 December 2011, 20:38
Laatste bericht: Casper
  Computer topic ( welke pc-merk gebruik jij voor volvolvo?) VolvoAvontuur 23 4.225 23 December 2008, 09:27
Laatste bericht: scimitar
  Wegens groot succes ook hier het ONZIN topic Postma 245 GL 450 171.585 22 March 2008, 14:37
Laatste bericht: Postma 245 GL
  OFF TOPIC! thuur 34 21.685 18 September 2006, 20:16
Laatste bericht: Pierre van Aert

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)