19 December 2006, 21:15
zou me leuk lijken om je te kunnen helpen.
we houden het warm.
volgens mij hebben we het er al meer over gehad.
we houden het warm.
volgens mij hebben we het er al meer over gehad.
wat kan er stuk in de B2* en b2** volvo motors
|
19 December 2006, 21:15
zou me leuk lijken om je te kunnen helpen.
we houden het warm. volgens mij hebben we het er al meer over gehad.
19 December 2006, 22:28
interessante beelden!
Geen drijfstangen door blokken?
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
19 December 2006, 22:34
Jw240 schreef:interessante beelden! nee , wel gezien maar had toen nog geen digi camera
19 December 2006, 23:24
ok jammer :wink:
Ik ga niet proberen de boel op te blazen (wat me ook moeilijk lijkt met een B230FT uit 1995, betere zuigers, dikke drijfstangen, oil-squirters, M90 en vooral niet meer dan 240 pk :lol: ) Als ik dat blok open maak zal ik ook wat leuke foto's van maken.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
20 December 2006, 00:17
Ik heb nog een ultrasoon reiniger liggen. Is het aan te raden om hier je injectors mee te reinigen?
En wat voor vloeistof gebruik je hier zoal voor. Was toch al van plan om ze een keer schoon te maken.
Volvo 240GL Sedan 1989 B230F, elektrische fan en draco's. Volvo 940 Estate turbo 1997 B230FK ,19T en 3" DP. Honda CBR900 Fireblade Streetfighter/Stuntmotor. Yamaha WR450F Enduro/Supermotard
20 December 2006, 00:19
Ik wil wel drijfstangen door mn blok heen boren, maar wat krijg ik daar voor terug ?
een volledig gereviseert blokje ??
20 December 2006, 16:40
Chiel schreef:Ik heb nog een ultrasoon reiniger liggen. Is het aan te raden om hier je injectors mee te reinigen? Ik heb zelf carburateur reiniger gebruikt om mijn injectoren schoon te maken. Beetje erin laten lopen, even 12 Volt eropzodat het er doorheen loopt, dan even laten inweken (12 V er af), weer wat extra erin, dan 12 volt erop en met perslucht doorblazen. Dan herhalen totdat je een mooi patroon hebt. En dan op naar de volgende injector. Let wel op met die carb reiniger, dat spul bijt ook verf enzo weg. Veel sterker dan remmenreiniger oid. Ik heb Liqui Moly spul gebruikt uit de 'profi' serie /threadjack :wink:
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
20 December 2006, 16:47
Daarom wilde ik nooit automonteur worden.
Als je weet wat er allemaal kapot kan, rij je nooit meer gerust in een auto.
20 December 2006, 17:37
Pierre van Aert schreef:Daarom wilde ik nooit automonteur worden. daarom rijd ik volvo, das toch net wat steviger dan gemiddeld 8)
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
21 December 2006, 22:48
Heb je ook zwakke punten/ plaatjes van de B27 (zullen vast wel de oliekanaaltjes zijn) en de B28?
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|