Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoeveel km
dat laatste doe je dan weer helemaal goed, mensen verzwijgen al die dingetjes maar al te vaak,zelfs als je ernaar vraagt.Dat bespaart degene die juist op die dingetjes afknapt een ritje en degene die wel komt is wel serieus geinteresseerd en zit ook niet zo met die dingetjes.Degene die hem koopt zal er naar mijn idee niet aan bekocht zijn, toch zou ik dan in de advertentie niet de kilometerstand verzwijgen om juist dit soort onnodige ergernis te vermijden.Als er maar 120000 op de teller stond, zou je het dan ook niet melden omdat het zo weinig uitmaakt in de ogen van de ware Volviaan ? Daarnaast zou ik gewoon zoveel mogelijk kleine dingetjes die iemand zouden kunnen irriteren even oplossen.Met een paar tientjes kom je een heel eind, spuitbusje zwarte verf, lekker poetsen, optimaliseren dus.Bij mijn Turbo was op deze wijze de eerste kijker ook meteen koper, spic en span verkoopt het lekkerst.
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
240estate schreef:Die van mij is 7 jan. weer aan de beurt voor de jaarlijkse second opinion.
Zit bij de verkoopprijs in. (evenals goede stoelen overigens) Smile

Misschien is het wel beter om juist alle tekortkomingen in een advertentie te zetten. Wel zo goed om tegenvallers te voorkomen van potentiële kijkers.

Dit lijkt cynisch nu ik dit zo opschrijf maar zo is het niet bedoeld.
Toch denk ik dat het kopers wel afschrikt, hoewel het niet zo veel voorstelt.
Ik heb ook al vele "prachtige" auto's bekeken die er bij een bezichtiging niet uitzagen. Op deze manier kan iedereen dat natuurlijk voorkomen.

Helemaal mee eens. Toen ik mijn vorige auto verkocht, heb ik ook een hele volledige lijst aan beschadigingen en dergelijke meer opgenomen in mijn advertenties. En dat waren er best wel een paar gezien de vorige eigenaar er een aanrijding mee had gehad, en toen ik hem had zelf aangereden ben geweest en een vandaal op bezoek heb gehad. Ik heb gewoon alles vermeld wat ik wist en een hele zooi aan foto's er bij gevoegd om een zo objectieve en eerlijk mogelijke advertentie samen te stellen. Het zal zeker enkele verkopers afschrikken, maar het voorkomt ook dat er een hele hoop teleurgesteld weer naar huis gaan. Zonde van hun ÃÂn jouw tijd! Ondanks de waslijst aan opmerkingen heb ik tot mijn eigen verbazing toch veel geïnteresseerde kopers gehad, terwijl mijn prijs echt niet mals was. De eerste koper die daadwerkelijk kwam kijken heeft 'm letterlijk meteen meegenomen. Er is altijd wel iÃÂmand geïnteresseerd, al was het maar om 'm te verschepen naar Kenia :lol:

Ik zal zelf ook veel sneller op een dergelijke advertentie reageren. Eerlijk opgebiechte mankementen geven al een eerlijke en serieuze indruk van de verkoper. Ads waarin dat niet 't geval was bleken in de praktijk alles inderdaad veel mooier te hebben voorgesteld. Jammer en vooral irritant.
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Antwoord
Zo wijzigingen doorgevoerd.

Klik hier maar eens.

Wie heeft nog adviezen om verder te verbeteren.

Ik adverteer wel eens vaker en goede tips zijn welkom.
Volvo 240 GL estate B230f&nbsp;&nbsp; '91<br />BMW 2002 '73<br />Deutz D4005 '67
Antwoord
Prima toch. =D>

[size=9px]Als ik niet beter zou weten, lijkt het echt een eerlijke ad. :wink: :wink: :lol: [/size]
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
Wel een hoge kilometerstand zeg, kun je die niet beter weglaten?
Antwoord
:lol:
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
240estate schreef:Klik hier maar eens.

Huhhh, waar is je advertentie nou gebleven :?:
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord
dat van die domoren en onnozele halzen was enigszins cynisch bedoeld.Is niet bij iedereen lekker doorgekomen schijnt het
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
mado schreef:dat van die domoren en onnozele halzen was enigszins cynisch bedoeld.Is niet bij iedereen lekker doorgekomen schijnt het

Dat heb je altijd bij fora.

Non verbale communicatie mist bijna volledig. Geschreven woorden worden nogal eens verkeerd geintrepeteerd.

Er zijn zelfs fora die daarom helemaal worden afgesloten voor buitenstaanders [-(
Volvo 240 GL estate B230f&nbsp;&nbsp; '91<br />BMW 2002 '73<br />Deutz D4005 '67
Antwoord
deusjevo schreef:
240estate schreef:Klik hier maar eens.

Huhhh, waar is je advertentie nou gebleven :?:

Ik had een oude te koop gevraagd advertentie omgebouwt naar een te koop advertentie. Te laat verlengt en er door MP afgehaald

Zal even een nieuwe maken
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Hoeveel rijden er nog rond? jos245 11 16.696 11 October 2020, 12:31
Laatste bericht: BartJu
  Hoeveel oude Volvo's zijn er nog? LoekS 11 12.001 22 June 2018, 22:29
Laatste bericht: Nicolaas H
  Hoeveel rijden er nog rond? 265gl 0 2.581 12 July 2014, 10:30
Laatste bericht: 265gl
  Order bij FCP Groton, hoeveel tax? Harry 18 13.260 9 May 2008, 15:08
Laatste bericht: Dopski

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)