Klinkt goed. En defecte Turbo's, wie weet wat een revisie kost of vervangmodel.......? Ik ben nog niet helemaal overtuigd. Ik heb wel een 245T op het oog, maar dan moet mijn 164 eruit. Ik weet het nog niet (luxe probleem.......)
Groet.
hmmm, ben er nog niet uit.......heb wel een Turbo op het oog. Best prijzig. Een 945 TIC is misschien ook wat. IN ieder geval stuk goedkoper.....
Topics: 12
tsja,als je realistisch bent is een 945 natuurlijk een verstandiger keuze; je zult je 40000 km per jaar zorgelozer en comfortabeler afleggen.Een 245 turbo rij je toch meer vanuit emotie, en daarbij maakt het wel verschil of het een originele turbo is of een nieuwere waar meer vermogen uitgepeurd is.Van die blauwe van 5500 mag je wel verwachten dat het een behoorlijke goeie is.Met het hele lpg verhaal en nog wat dingetjes ben je dan zo rond de 7500 kwijt schat ik.Krijg je wel veel voor terug.Wel een mooiere en meer bijzondere auto dan de 945
45 1993,v70 awd 97
Topics: 28
Ticcie schreef:en dan hier de perfecte turbo om LPG in te bouwen:
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/vol...&df=1&fta=
is een eerlijke auto
heb contact gehad met deze man.
is een goeie koop als ik het zo mocht aan nemen van de man.
is een paar jaar terug gerestaureerd en is nu als 2e auto in gebruik.
wel met 398000km op de teller
Topics: 12
Dat is maar het beste ook denk ik.Als je 40.000 kilometer per jaar rijdt zit je dus vaak lang in de auto.Ik vind een turbo dan een beetje vermoeiend rijden, dat kan veel relaxter
45 1993,v70 awd 97