Topics: 44
ik ben heel blij hoor met mijn 4 deuren maar het had ook wel een 5 deurs mogen zijn een 2 deurs vindt ik net niet (sorry) of het moet er een zijn met die amerikaanse koplampen
en zwart leer vindt ik ook wel mooi maar is moeilijk aan te komen in goede staat dan
en mijn zilver pluche vindt ik ook wel apart staan met een zilvergrijze auto
hoe ziet het eindstuk van een ferrita er dan uit iemand een foto?
want inderdaad ik vindt mijn simons eindstuk ook niet helemaal tof
Volvo S70R B5234T4 M59
Topics: 23
Peter Timmer schreef:Bozzma schreef:Ik weet nog wel wat: je hebt nog 2 deuren teveel !
8)
Welnee, eerder 1 te weinig en twee ruiten te kort
:lol:
:roll:
Topics: 3
Wat heb je met je oude velgen gedaan? Dat waren toch virgo's? Als je ze nog hebt, heb ik er wel belang bij!!
Maar die polaris velgen passen ook wel onder die van mij....***** wat is dat mooi! Echt strak....misschien witte knippers erop? En de raampjes 10% donkerder?
Gr. Gerhard
The Swedish Pride! | 240 GL Sedan 1984 B23F 82KW Automaat
Topics: 44
ik heb de virgoôs nog wel maar daar komen winterbanden op dus helaas zijn ze niet te koop
en witte knippers vindt ik op zich wel mooi maar ik heb van die orangje zijlampjes die zou ik dan ook in het wit moeten kunnen krijgen en die heb ik nog niet gevonden
ramen tinten zou inderdaad wel mooi zijn maar dan maar minimaal
te donker vindt ik lelijk en zeker geen folie of het moet een profesioneel bedrijf zijn
Volvo S70R B5234T4 M59
Topics: 3
Je bedoelt witte side-markers. Je kunt ze gewoon op marktplaats kopen. Typ Volvo 240 in en zoek dan alleen op volvo-onderdelen. Dan staan ze er vanzelf tussen.
Wat betreft ramen tinten. Zeker minimaal doen, vandaar dat ik ook zei: 10% ofzo. Das net iets meer dan waarmee tegenwoordig de meeste auto's van de fabriek af komen. En weer veel beter als menig golf gti'tje in pimp uitvoering.
Verder jammer dat je de virgo's niet verkoopt, maar toch bedankt!
Verder veel succes met je 240..!!
Gr. Gerhard
The Swedish Pride! | 240 GL Sedan 1984 B23F 82KW Automaat
Topics: 12
nog bitte ein bit stickers nodig?
45 1993,v70 awd 97
Topics: 28
mado schreef:nog bitte ein bit stickers nodig?
:lol: :lol: :lol: