Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoe monteer je zoiets ?
heel groot DOHC is ook n optie
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
En zo'n heen en weer zwaaiende middelvinger. Heel erg triest..
Antwoord
ik heb die spoilert ook gekocht op de Volvo Klassieker Beurs vorig jaar. Je vindt m lelijk of je vindt m cool. En ik vind dat ding nu eenmaal apart en toevallig ook nog functioneel. Dus vandaar. Ik ben ook benieuwd hoe die staat op mn turbo.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Op een estate staat het wel denk ik. Op een sedan zou ik het zelf niet doen. Staat net een beetje te. Als je die 850's of v70's stations ziet met zo'n spoiler, kakgeil.
Antwoord
:o :lol: :lol:
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Ik vind m ook best mooi hoor, maar zou als het zou bestaan zelf best iets voelen voor een bescheiden lipje in kleur, zonder praktisch nut dan
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
zo hoort ie toch ?

[Afbeelding: 8701955395.jpg]

Ik vind het maar een raar gezicht als je het mij vraagt...
Antwoord
Persoonlijk vind ik dit dus de allertofste accessoire die je je op een baksteen kunt voorstellen...
Ik heb er ook een gekocht een tijdje terug met beugels en alles eropeneraan, übergeil vind ik het dus wel ja.
En wat denk je wat? Er zat zelfs een blauwe plakletters op met de tekst RACING.
Kan het cooler? Op een rooie 245 GL automaat??

Dacht het niet, zeker niet in combi met de verstralers achter de grill en de mistlampen onder de bumper... Kom maar op lange wintermaanden ik kan er tegenaan.
Volvo 240 Polar uit '93
Broem, broem, toet, toet!
Antwoord
Heb je hem er al op zitten Jojo? Ben wel benieuwd.
Antwoord
@JR Hobbs,

Dat geheel wil ik wel eens een foto van zien. Vooral de belettering van de spoiler lijkt me interssant
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  hoe monteer ik de sierstrips op spatbord en boven bumper na spuiten (245 1980) MartjeB 7 6.225 26 July 2009, 11:50
Laatste bericht: MartjeB

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)