Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Het oranje monster. En ik
wesleyscheggetman schreef:Over welke van de 2 heb je het dan? De Speedrunner? Of hebben beide systemen deze problemen?
De Speedrunner heb ik ook geprobeerd. Leek heel veelbelovend, tot bleek dat ÃÃn van de twee tellers (dagteller/totaalteller) van de 1800S niet meedraaide omdat een tandwieltje stuk was. Met twee tellers aangesloten, optimaal gesmeerd, wilde het niet lukken. Teveel weerstand. Maar dat was met een 1800S, met een 'enkelvoudige' teller hebben ze wel goede resultaten.
Antwoord
Hmmmm vandaag mocht mijn vrouw haar rijbewijs ophalen. Dapper stapte ze in de 144. Alleen werkte de stuurbekrachtiging, of het gebrek daaraan, en het gebrek aan rembekrachtiging net even anders dan gedacht..

Met als gevolg. Schade aan een Peugeot achtige auto en wij onder andere een kromme grill :-)

Toch jammer.. Mocht iemand nog een grill hebben liggen waar die niets mee doet... =)

Verstralers heb ik nog liggen dus die kan ik al vervangen :-)

[Afbeelding: c43bf499636eacaafaf13ccd5dd6c1f5.jpg]
Antwoord
wevuh kennu nie rejeh!!
Groeten van Frans
Antwoord
v700r schreef:wevuh kennu nie rejeh!!

Dit bewijst het maar weer doet wel even pijn hoor m'n 144 er zo bij te zien staan!
Antwoord
Beter dan schade aan je meissie.
Groeten van Frans
Antwoord
v700r schreef:Beter dan schade aan je meissie.

Los van een grote deuk in d'r zelfvertrouwen zit dat goed ja!:-)
Antwoord
Jammerski. Ik sta op het punt een plastic 1973-74 grille weg te gooien. Die past precies bij de strip op de rand van je motorkap. Maar weer minder goed bij je knipperlichten. Er zijn ook 2 blokjes uit het roostergedeelte. Bevestigingslipjes moet je ook zelf vouwen.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
Marc1970 schreef:Jammerski. Ik sta op het punt een plastic 1973-74 grille weg te gooien. Die past precies bij de strip op de rand van je motorkap. Maar weer minder goed bij je knipperlichten. Er zijn ook 2 blokjes uit het roostergedeelte. Bevestigingslipjes moet je ook zelf vouwen.

Oh super aardig van je! Maar zou toch wel super graag dezelfde grill terug willen :-) ik kan een poging wagen deze terug te buigen. Maar vraag me af of dat een succes wordt =)
Antwoord
Terugbuigen lukt al gauw, het is allemaal dun aluminium. Beetje hameren van binnenuit. Volgens mij kan je het zwarte spijltjesstuk eruit halen.
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
Klopt. Die kun je loshalen van het chroom. Zo heb ik hem ook gespoten 2 jaar geleden. Ik ga eens aan de knutsel! Heerlijk zulke ambachtelijke auto's
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Onze oranje 245 uit 1977 Sputnik 4 2.417 17 December 2022, 08:30
Laatste bericht: HSGHOR
  Oranje 244 DL '75 ZOAB 238 177.464 11 January 2019, 19:34
Laatste bericht: ZOAB
  de oranje 244 sam244 26 17.999 28 May 2015, 21:17
Laatste bericht: skidje

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)