Berichten: 11.638
Topics: 288
Lid sinds: Jan 2009
..dus niet ondersteboven zeg maar.. Ik zoek de beugeltjes en indien voorhanden een paar versleten injectors voor in m'n injectiekop. Aanvankelijk om de gaten af te dichten, later kan ik het als basis voor de LPG-injectoren gebruiken.. dan lijkt het nog een beetje..
Berichten: 309
Topics: 29
Lid sinds: Jul 2011
Waarom zo moeilijk doen?
Bij Tinustechniek kun je kleine vriespluggen kopen om de injectorgaten af te dichten.
Berichten: 65
Topics: 0
Lid sinds: Mar 2007
En lpg injectoren kunnen het beste in het inlaat spruitstuk vlak bij de kop zelf. Hierdoor bereik je een betere menging en dus meer knal voor je geld. En lpg verdampend (sproeiend) is een killer voor de inlaatklep indien er direct op.
Berichten: 1.392
Topics: 91
Lid sinds: Mar 2012
Sluit me bij wreccer aan.
Dit systeem werkt namelijk alleeb als er vloeibare lpg ingespoten word (lpi)
Verstuurd vanaf mijn GT-I9506 met Tapatalk
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]
[/URL]
Berichten: 11.638
Topics: 288
Lid sinds: Jan 2009
25 October 2015, 17:53
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 25 October 2015, 17:55 door Jambon.)
voorruit dan maar weer (...wat geleerd..).. en blijkbaar lukt het ook met een paar stuivers.. :wink: