Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Injectieonderdelen op de kop..
#1
..dus niet ondersteboven zeg maar.. Ik zoek de beugeltjes en indien voorhanden een paar versleten injectors voor in m'n injectiekop. Aanvankelijk om de gaten af te dichten, later kan ik het als basis voor de LPG-injectoren gebruiken.. dan lijkt het nog een beetje..

[Afbeelding: inspr1_zpsorr571bq.jpg]
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#2
Waarom zo moeilijk doen?
Bij Tinustechniek kun je kleine vriespluggen kopen om de injectorgaten af te dichten.
Antwoord
#3
En lpg injectoren kunnen het beste in het inlaat spruitstuk vlak bij de kop zelf. Hierdoor bereik je een betere menging en dus meer knal voor je geld. En lpg verdampend (sproeiend) is een killer voor de inlaatklep indien er direct op.
Antwoord
#4
Sluit me bij wreccer aan.

Dit systeem werkt namelijk alleeb als er vloeibare lpg ingespoten word (lpi)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9506 met Tapatalk
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken

[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]
[/URL]
Antwoord
#5
voorruit dan maar weer (...wat geleerd..).. en blijkbaar lukt het ook met een paar stuivers.. :wink:
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)