Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dop's showroom
Heeft Mrs. Dop wat teveel gewicht in de tas misschien...?
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Geeft veel weerstand dat pu!,,
Antwoord
Auto laten uitlijnen stond erg wijdbeens (5 graaden uitspoor), mrs dop bleek na het carpoolen nogal een poos te hebben zitten kletsen met collega'tje met stationair draaiende motor... verklaart een hoop. Laatste tankbeurt weer normaal.

Dat gelazer moet maar eens afgelopen zijn. De 242 was de afgelopen jaren de daily van mn vriedin. Het Peugeotje is ingeruild voor een Fabia op G3, de nieuwe daily. Alhoewel... ingeruild; de Fabia staat voor de deur de 106 op autoscout24.
Ik wil volgend jaar de 240 als oldtimer registreren of misschien wel schorsen... Het liefst het eerste, dus LPG eruit en dus LH Jetronic maar eens afmaken... Hoop op de beurs een en ander te vinden zodat ik hem af kan maken.
Antwoord
anders de lh der uit megasquirt erin ?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9506 met Tapatalk
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken

[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]
[/URL]
Antwoord
Neeh... dan wacht ik 2 jaar en blijf ik op gas stoken.
Antwoord
Zo heb inmiddels alle spulletjes om de 242 op benzine te kunnen laten rijden volgens mij.
Moet alleen nog benzine leidingen hebben, maar dat komt wel.

De Skoda bevalt goed. 1:16,5 op LPG... Maar LPG pomp staat op punt vervangen te worden. Sad dat zijn geen misselijke reparaties zeg. Nieuw incl arbeid €700.
Antwoord
Dopski schreef:Zo heb inmiddels alle spulletjes om de 242 op benzine te kunnen laten rijden volgens mij.
Moet alleen nog benzine leidingen hebben, maar dat komt wel.

De Skoda bevalt goed. 1:16,5 op LPG... Maar LPG pomp staat op punt vervangen te worden. Sad dat zijn geen misselijke reparaties zeg. Nieuw incl arbeid €700.
..heb je al benzine..?
Antwoord
Eerst tank wisselen Tongue
Antwoord
skidje schreef:Ik neem het risico niet dop. Die aanvoerpijp doorzagen en een flex.buis ertussen....!!!
Blijkt achteraf allemaal niet nodig. De oude pijp past ook gewoon op de nieuwe tank...
Antwoord
Dopski schreef:Blijkt achteraf allemaal niet nodig. De oude pijp past ook gewoon op de nieuwe tank...
:drum:
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)