Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
polarissen
heb je in feite wel gelijk in denk ik,ze zijn wel een beetje te zilver gespoten en ze hadden best n maatje groter gemogen,wat niet is is niet,ik kan altijd even proberen hoe de 16 inch velgen van mijn 940 staan,dat zijn die schoepvelgen,wie weet is t een leuke look,dat soort wielen kost bij auto rima haast niks,en aangezien er bij de garage geen schokkende zaken als roest of motorellende aan t daglicht zijn gekomen kan ik direct beginnen met dit soort grappen,natuurlijk wordt wel eerst even vering en demping aangepakt.
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Kijk hier maar eens....Velgen genoeg!!! :lol:

Wat maken sommigen d'r toch een potje van :twisted:

http://www.volvo240tic.com/200.html
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
Antwoord
Er staan er inderdaad een paar op welke in de categorie CRX DOHC GTI etc vallen... :twisted:

Wat ik wel weer mooi vind is deze. Niet teveel poespas, mooie kleur, mooie velgen en een hoop verbrand rubber! 8)

[Afbeelding: 20050221011.jpg]
Antwoord
tot op zekere hoogte hou ik er wel van,styling,maar wel op de juiste manier,als volvo niet gestopt was met de productie van de 245 had ie er nu ook niet meer zo uitgezien als in 93.gezien de tijdloosheid van t ontwerp(veel gebruikt om amerikaanse films ongedateerd te maken)vindt ik t wel n uitdaging om de auto te actualiseren,dat begint al met de knippers,maar ook de achterlichten.alleen rood en wit is voor mij n primaire levensbehoefte.In feite is n v90 ook n opgefriste 740,je ziet op de volvo tic site ook wel v90s die van n 740 zijn gemaakt.op die truc heeft volvo patent.Mijn droomauto is n volvo243 SB.denk daar maar s over na,jongens.bij de totstandkoming van dat project ,en dat gaat snel gebeuren kan ik jullie aller kennis en inzicht goed gebruiken
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
ietsje makkelijker,n 263 SE
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Bedoel je zoiets?
[Afbeelding: 243-web.jpg]

Of deze?
[Afbeelding: 243.jpg]
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
Lukas Lagerweij schreef:Shit...val een beetje door de mand he :lol: :lol: :lol:

die 460 turbo gaat vandeweek naar de sloop denk ik, of iemand die um wil hebben voor 150 Euro Idea

Klopt woon lekker bij pappie en mammie...maar als ik zou stoppen met uitgaan zou er zeker een t5R voor de deur staan :lol: :lol: :lol:

Wat is er mis met die 460 turbo dan ??

klinkt erg interessant namelijk...
Antwoord
Citaat:Wat is er mis met die 460 turbo dan ??

-Rottigheid
-beetje plaatwerkschade
-Startmotor vast
-handremkabel gebroken
-geen APK
-Alle electrische onderdelen doen het nog, ramen, computer enz.
-voor de rest rijdt ie heerlijk

Als je intresse hebt moet je wel snel wezen dat je um wilt hebben, anders gaan we er nog ff het bouwland mee op en dan naar de sloop.

Foto's staan nog wel op marktplaats, ff zoeken op 'volvo 460 Turbo'
staat naast een huis en is grijs.
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
Antwoord
ja,maar dan anders
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Heh, dat ding ziet er niet uit man! Maar het is wel een turbo inderdaad 8)
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)