Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
polarissen
waarom is iedereen eigenlijk zo gek van die polarissen hier,zijn toch geen echte volvo velgen
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
niet iedereen.....ik vind het niets, gewoon Virgo's nemen Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
Polaris is de enige originele 17" Volvo velg voor de 240...
Antwoord
Ja klopt, wel de enigste 17 inch velg, maar oorspronkelijk alleen voor de
9-serie bedoelt.

Er zijn trouwens 2 soorten Polarissen (zie ook het 700 Forum) de originele en imitatie, de ene heeft aan de velgrand een opstaand randje de andere niet, ben even kwijt welke nu de originele is.
Antwoord
ach,so,ja 17 inch is natuurlijk wel mooi,ze komen op mij over als niet echt volvo wat stijl betreft,had wel wat rechter gemogen,850 R velgen,of S60 R velgen mag natuurlijk niet,toch vindt ik t op de plaatjes wel mooi staan,18 inch is nog leuker natuurlijk
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Pierre van Aert schreef:Ja klopt, wel de enigste 17 inch velg, maar oorspronkelijk alleen voor de
9-serie bedoelt.

Er zijn trouwens 2 soorten Polarissen (zie ook het 700 Forum) de originele en imitatie, de ene heeft aan de velgrand een opstaand randje de andere niet, ben even kwijt welke nu de originele is.
Maar de 9 heeft natuurlijk dezelfde maatvoering als een 2 (steek & ET) 8) . Ik geloof dat 'met rand' de originele is...
Antwoord
Hoe heten de 17" velgen die qua stijl erg op de polarissen lijken alleen dan 10 of 12 spaaks.

Zag gister een Polar staan in Deventer bij Van Gent en Loos met deze velgen, heb ze ook wel eens onder een 940 gezien...zijn ook erg mooi.
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
Antwoord
je ziet ook wel s een enkele keer vrij gladde dichte velgen met alleen gaten aan de rand onder n 240,wel origineel volvo,ze zijn wat netter,maar wel groot,en ook best mooi
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Ik vind die polarissen totaal niet staan. Veel te groot en te schreeuwerig voor zo'n auto. Mooie strakke virgo's staan echt veel beter, maar dat is natuurlijk mijn mening :!:
Antwoord
Deze bedoelde ik:

[Afbeelding: 080520066fc.th.jpg]

Weet iemand hoe deze velgen heten of wie er een setje heeft liggen? Polarissen zijn ook welkom trouwens en alle andere sexy velgen ook. Als het maar mooi staat onder de turbo 8)
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)