Iedereen lijkt wel in de weer met LH2.4 de laatste tijd dus ik ben ook maar begonnen.
Vandaag de "tussenas" verwisseld. Die erin zat had geen tandjes gefreesd voor de ontsteking voorop.
Draad voor de bevestiging van de verdeler schoongemaakt.
![[Afbeelding: 20150403_160033_zpsb523vu24.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/20150403_160033_zpsb523vu24.jpg)
De vriesplug tik je er zo uit; aan een kant een paar tikjes met de hamer waardoor hij kantelt en je kan hem er zo uitpakken.
![[Afbeelding: 20150403_160136_zpsm89owbxp.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/20150403_160136_zpsm89owbxp.jpg)
En zoals verwacht geen tandjes op het wiel:
![[Afbeelding: 20150331_215141_zpsrrnjiyaj.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/20150331_215141_zpsrrnjiyaj.jpg)
De 740 as heb ik er met het opsluitplaatje en al uitgehaald. Wel jammer dat ik nu een nieuwe pakking en krukaskeerring moet gebruiken, zag er allemaal net zo mooi uit.
De 740 en 240 as naast elkaar.
![[Afbeelding: 20150403_153336_zpshh8o7vmx.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/20150403_153336_zpshh8o7vmx.jpg)
En op zijn plek aangekomen:
![[Afbeelding: 20150403_160215_zpslejce1rl.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/20150403_160215_zpslejce1rl.jpg)
Ondertussen in de 240;
![[Afbeelding: 20150402_201304_zpsqrho5rsk.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/20150402_201304_zpsqrho5rsk.jpg)
Er worden signalen afgegeven dat er een ander brandstof systeem in moet komen. Het slangetje van de benzineafsluiter naar het "reservoirtje" was goed door en was vies aan het lekken (staat altijd druk op). Ondanks dat ik het nauwelijks zal gebruiken en het er nog maar kort in zal zitten, maar gauw vervangen door een nieuw stuk slang.
Wat betreft electronica en kabelbomen, denk ik dat ik toch maar de 740 boom blijf gebruiken. Maar die wel zo ga neerleggen zoals in 240. De 240 '93 boom ga ik dan alleen gebruiken als voorbeeld om die van de 740 in dezelfde vorm en lengte te maken. Maar ik twijfel er nog steeds over :tongue:
Vandaag de "tussenas" verwisseld. Die erin zat had geen tandjes gefreesd voor de ontsteking voorop.
Draad voor de bevestiging van de verdeler schoongemaakt.
![[Afbeelding: 20150403_160033_zpsb523vu24.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/20150403_160033_zpsb523vu24.jpg)
De vriesplug tik je er zo uit; aan een kant een paar tikjes met de hamer waardoor hij kantelt en je kan hem er zo uitpakken.
![[Afbeelding: 20150403_160136_zpsm89owbxp.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/20150403_160136_zpsm89owbxp.jpg)
En zoals verwacht geen tandjes op het wiel:
![[Afbeelding: 20150331_215141_zpsrrnjiyaj.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/20150331_215141_zpsrrnjiyaj.jpg)
De 740 as heb ik er met het opsluitplaatje en al uitgehaald. Wel jammer dat ik nu een nieuwe pakking en krukaskeerring moet gebruiken, zag er allemaal net zo mooi uit.
De 740 en 240 as naast elkaar.
![[Afbeelding: 20150403_153336_zpshh8o7vmx.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/20150403_153336_zpshh8o7vmx.jpg)
En op zijn plek aangekomen:
![[Afbeelding: 20150403_160215_zpslejce1rl.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/20150403_160215_zpslejce1rl.jpg)
Ondertussen in de 240;
![[Afbeelding: 20150402_201304_zpsqrho5rsk.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/20150402_201304_zpsqrho5rsk.jpg)
Er worden signalen afgegeven dat er een ander brandstof systeem in moet komen. Het slangetje van de benzineafsluiter naar het "reservoirtje" was goed door en was vies aan het lekken (staat altijd druk op). Ondanks dat ik het nauwelijks zal gebruiken en het er nog maar kort in zal zitten, maar gauw vervangen door een nieuw stuk slang.
Wat betreft electronica en kabelbomen, denk ik dat ik toch maar de 740 boom blijf gebruiken. Maar die wel zo ga neerleggen zoals in 240. De 240 '93 boom ga ik dan alleen gebruiken als voorbeeld om die van de 740 in dezelfde vorm en lengte te maken. Maar ik twijfel er nog steeds over :tongue: