26 January 2015, 23:55 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 27 January 2015, 17:54 door 244dl.)
Onverprutst, originele lak, originele staat, absoluut geen roest, en absoluut niet te koop:-)
"Tis moeilijk bescheiden te blijven...", maar toch, wie draagt hem, de Volvo dan, voor?
ik ook namelijk de hele auto. geweldige staat zover ik kan zien.
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken
Komt uit Montlucon, midden Frankrijk, eerste eigenaar, destijds overleden, auto overgenomen van weduwe. Alle bewijsstukken voorradig, inclusief overlijdensakte van die eerste eigenaar opgesteld door notaris, waarin expliciet deze Volvo opgenomen als onderdeel van datgene wat naar de weduwe overging. Ik heb nog een foto van deze mevrouw naast de auto, maar weet niet hoe ik die hier plaatsen moet:-(
Ziet er strak uit, Caro Schmidt-materiaal. Daar gekocht of zelf overgenomen van de weduwe? Is de auto al weleens buiten geweest? Deuren sluiten niet zo lekker meer zo te zien. Die bougiekabels, zijn dat nog de originele?
244dl schreef:Ik heb nog een foto van deze mevrouw naast de auto, maar weet niet hoe ik die hier plaatsen moet:-(
Ehm, op de zelfde manier als de foto's in de eerste post?