[ATTACH=CONFIG]2801[/ATTACH]
Beste volvosleutelaars, omdat mijn kachelbediening niet meer goed functioneert wil ik de temp. met mijn tochtraampjes regelen. Eigenlijk doen die het ook niet meer zo goed omdat de bevestiging aan de bovenkant los zit, hoe hoort dit vast te zitten? Ik zie geen lijm/kit resten zitten, zit dit vast met een klemmetje of zoiets?
Bij voorbaat dank voor reactiesmile:
Groeten, Maup
Hetzelfde probleem bestaat bij de achterste klapraampjes van een C-Kadett coupÃ. Daar zitten 2 kleine knullige platte steuntjes ook geplakt: hups, dondert je raam naar beneden.
De oplossing daar is een klein U-beugeltje ervan te maken dmv lassen, en daar de ruit tussen te klemmen, en vast te zetten met ruitenkit. Is dat een optie bij jou?
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
Bedankt voor de reacties, ik heb even gegoogleld op bisonlijm met gaasje omdat ik hier nog nooit van gehoord had. Deze lijm is ontwikkeld om binnenspiegels met metalen voet op voorruiten te lijmen dus dat zou inderdaad goed moeten werkenmile: Even kijken waar dit in de beurt te koop is.
Groeten en bedankt!
VBison met een gaasje is ook geen succes. Maar wat ik me net afvraag, als je met een dremmel het stukje van het glas waar de lijm komt ruw maakt, zou dat helpen?
daar kan op termijn vocht tussen komen en wordt het niey mooier/steviger op.. Lijm werk op deze plaatsen ook op basis van vacuum.. dus hoe gladder hoe stroever..
een douchevloer is ook stroever als ie spekglad is, dan komt er geen lucht tussen het oppervlak en je voeten zeg maar..