16 February 2014, 21:18
mooie site.. als ik eens wat zeldzaams zoek moet ik daar kijken lijkt me
|
Ebay/marktplaats enz> deel XVIII..
|
|
16 February 2014, 21:18
mooie site.. als ik eens wat zeldzaams zoek moet ik daar kijken lijkt me
17 February 2014, 23:26
Ik heb mijn 144 te koop staan. Kreeg al snel een reactie op Speurders, van een vreemd mailadres. Er stond in: beschikbaar?
Daarop vroeg ik wat er bedoeld werd. Antwoord: Bedankt voor uw reactie ik zal graag willen dat u mij vertellen de huidige toestand van de auto en waarom wil je het verkopen ? Ik legde de reden uit en kreeg het volgende antwoord: Hallo, Bedankt voor uw reactie , de auto is oke door mij ... Ik ben bereid om deze auto te kopen als cadeau voor mijn partner en ik ben op zee op het moment, want ik ben een Marine Engineer en door de aard van mijn werk , zijn telefoongesprekken maken en het bezoeken van de website beperkt, maar ik uitgeknepen tijd om de advertentie te controleren en sturen u een e-mail met betrekking tot het. Ik weet zeker dat hij erg blij met de auto. Ik zal het geld overmaken aan u via PayPal of via een bankoverschrijving , omdat ik denk dat de enige veilige manier om je betalen voor de auto, zal ik je nodig om mij uw PayPal e-mailadres of uw bankrekeninggegevens zodat ik kan gaan met de betaling van vandaag ... Let op als je nog geen PayPal account hebt , is het zeer eenvoudig in te stellen , ga naar http://www.paypal.com en krijg het op te zetten .. Ik heb een pick-up agent die zal komen en halen de auto nadat ik de betalingen zijn gedaan en ook volgen u naar het postkantoor voor de noodzakelijke veranderingen van document .... We hopen snel van u te lezen .. Ik wacht om zo snel mogelijk van u te horen .. Bedankt. Eerst was ik blij, het leek makkelijk te gaan. Daarna op internet gezocht en er blijken veel van zulke mails gestuurd te worden, met een noodlottige afloop. Het geld wordt blijkbaar vaak op een of andere manier teruggevorderd. In veel internetverhalen komt ook het woord 'pick-up agent' voor. Ik ga verder niet meer op dit aanbod in. Gelukkig heb ik geen verhaal met een slechte afloop te vertellen, maar ik denk dat dit wel een waarschuwing kan zijn voor als je iets op internet verkoopt.
17 February 2014, 23:43
Kees144 schreef:Ik heb mijn 144 te koop staan......Ik ga verder niet meer op dit aanbod in. Gelukkig heb ik geen verhaal met een slechte afloop te vertellen, maar ik denk dat dit wel een waarschuwing kan zijn voor als je iets op internet verkoopt.Bekende ellende.. Laat dat maar doodlopen..!
18 February 2014, 00:32
http://www.blocket.se/stockholm/Rod_R_sp...ca=1_8&w=3
Voor wie de gewone nog niet bijzonder genoeg vindt :lol:
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
18 February 2014, 07:42
@Kees: als ze gepakt worden hebben ze wel mooi de tijd fatsoenlijk nederlands te leren. Hoezo verdacht mailtje?
@Patrick: lekker rustgevend dat signaalrood pal voor je smoel. Fijn in de file.
18 February 2014, 09:20
Signaalrood? Je bedoeld ossenbloed-rood zoals die Zweed het verwoord. Alleen voor de naam zou je hem al moeten kopen.
18 February 2014, 12:22
DennisvdB schreef:Signaalrood? Je bedoeld ossenbloed-rood zoals die Zweed het verwoord. Alleen voor de naam zou je hem al moeten kopen.staan ook in de folder, als je hem zoekt vind je hem nooit..
18 February 2014, 19:12
Een os is een stier zonder ballen. Zeg maar een Lamborghini maar dan met de motor van een 2CV. En daar het bloed van. Lekker mannelijk.
18 February 2014, 19:49
Onzin Arn02. Normaal worden ossen gecastreerd zodat ze beter te handhaven zijn. Deze R-sport-os heeft zijn ballen nog dus die is een..
18 February 2014, 21:14
Ik heb moeite met een eunuch als symbool van mannelijkheid te beschouwen.
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|