Recent aangeschaft een 740 GL 2.3K uit 1986. Leuke auto om even wat op te frissen. Het hemeltje ziet er niet uit, gaten en " hangen". Ik wil deze opnieuw bekleden of vervangen. Heeft iemand een gedetailleerde beschrijving, liefst met foto's, hoe ik de hemel uit de 740 peuter? Ik heb alleen ervaring met 240's. De 740 is een nieuwe ontdekking voor mij.
Ik heb er weleens eentje vervangen voor een van een 940 of 960.
Bereid je voor op een worsteling met een bejaarde met botontkalking; je kan het makkelijk winnen maar niet je krachten laten zien want dan overleeft hij het niet.
Qua sleutelen is het niet zo moeilijk; a- b- en c- stijlen, zonnekleppen en spiegel eraf en bij het lampje en achterraam zit nog een paar clips. Stoelen helemaal plat, hoofdsteun op de achterbank.
Geen fijne klus om zelf te doen. Heb het samen met iemand gedaan en nog was het lastig. Ik weet niet wat de prijs in Woudenberg is maar als dat schappelijk is zou ik niet zelf gaan lopen klooien.
8 December 2013, 23:27 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 8 December 2013, 23:29 door HSGHOR.)
Inderdaad, de 740 is voor mijn vrouw. De 240 sedan van mijn vrouw gaat in de verkoop of als ie te weinig opbrengt stal hem en ga er lekker knutselen. Natuurlijk ben ik zelf nog bezig met mijn eigen 240 estate GLT