21 March 2013, 20:26
Als je er wat aan hebt; je mag altijd naar mijn 'gemonteerde' 144 (1970) kijken. Misschien heb je er niets aan, maar laat maar horen waar nodig. Kom uit Leerdam.
Na veel oldtimers mijn eerste volvo (144)
|
21 March 2013, 20:26
Als je er wat aan hebt; je mag altijd naar mijn 'gemonteerde' 144 (1970) kijken. Misschien heb je er niets aan, maar laat maar horen waar nodig. Kom uit Leerdam.
24 March 2013, 15:34
Bedankt voor het aanbod! Maar weet op het moment nog niet zo goed welke maten ik allemaal nodig heb. Ga eerst maar eens proberen alles te passen en kijken hoe het eruit ziet. Mijn vader vertelde gisteren dat hij ooit een everzwijn had aangereden met een gangetje of 80 met de Volvo. En de mensen die hem toen hebben opgeknapt hadden er moeite hem weer goed uitgelijnd te krijgen. Dus het kan best zijn dat het er al in zat. Maandag avond eerst de leiding voor de radiator maken. Toevallig bij de kringloop een tooltje gevonden om de flensrand te maken.
Van de week een explosie bunker gebouwd op mijn werk. Daar zit afzuiging op en als ik daar een paar kacheltjes in zet is het de perfecte plaats om een paar dingen te spuiten. Heb mijn baas zelfs zover gekregen een spuit pistool aan te schaffen. Nu nog leren spuiten.. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|