5 September 2012, 07:32
Hallo allemaal,
Ik ga binnenkort kijken naar een volvo 240. De eigenaar heeft foto's gemaakt van wat roestplekken:
- voorruit: hij heeft het zelf slordig bijgewerkt zegt hij zelf. Het zwarte is siliconenkit.
- achterruit: niks aan gedaan, hij heeft de auto met die roestplekken gekocht
- links achter bij wiel: hij heeft wat lak weg gehaald zodat roestplek zichtbaar wordt.
Heeft iemand tips hoe ik die roestplekken weg kan werken?
Zie foto's hieronder.
[IMG]file://localhost/Users/brigit/Desktop/foto%20voorruit.jpg file://localhost/Users/brigit/Desktop/foto%20achterruit.jpg file://localhost/Users/brigit/Desktop/foto%20linker%20achterwiel.jpg[/IMG]
Alvast bedankt!
Ik ga binnenkort kijken naar een volvo 240. De eigenaar heeft foto's gemaakt van wat roestplekken:
- voorruit: hij heeft het zelf slordig bijgewerkt zegt hij zelf. Het zwarte is siliconenkit.
- achterruit: niks aan gedaan, hij heeft de auto met die roestplekken gekocht
- links achter bij wiel: hij heeft wat lak weg gehaald zodat roestplek zichtbaar wordt.
Heeft iemand tips hoe ik die roestplekken weg kan werken?
Zie foto's hieronder.
[IMG]file://localhost/Users/brigit/Desktop/foto%20voorruit.jpg file://localhost/Users/brigit/Desktop/foto%20achterruit.jpg file://localhost/Users/brigit/Desktop/foto%20linker%20achterwiel.jpg[/IMG]
Alvast bedankt!

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)