frox schreef:Wel weer een leuke roadtrip die je in de planning hebt staan! En het verdient trouwens wel credits dat je die bullbar zelf hebt gemaakt 
Veel rijplezier op je trip!
Ik heb'm niet helemaal alleen gemaakt hoor, ik heb eigenlijk meer geholpen met m'n kameraad. Die z'n ouders hebben een machinebouw-bedrijfje dusja
Anyway, de roadtrip. Ik ga het simpel houden en gewoon foto's met wat tekst posten, allright?
We zijn dus, net als vorig jaar, op roadtrip geweest. Waarom? Omdat we er gewoon alledrie tussenuit wilden zonder enige verbintenis met iets of iemand. Het enige wat we niet uit het oog mochten verliezen was elkaar en de auto. Dan kwam alles goed.
Vorig jaar hebben we in 9 dagen 3000km gedaan en heeft ons dat 1000 euro gekost. All in. Dit jaar zijn we 10 dagen onderweg geweest en hebben we 5000km gedaan. Hoeveel ons dat nu uiteindelijk gekost heeft weten we nog niet, maar het zal in verhouding iets goedkoper zijn dan vorig jaar. In verhouding? Ja we hebben meer kilometers gereden natuurlijk.
Je weet het of je weet het niet, maar een Volvo 850 is echt een ideale roadtripauto. Alles is fukking praktisch. Maar dan ook echt alles. Er was geen enkel plekje waarvan we dachten merde, als dit nu 2 cm korter was geweest... Nee. Alles was perfect en alles paste. De auto zelf heeft ons ook nooit teleurgesteld. Ondertussen zit hij aan 431d km, en hij gromt nog elke ochtend al vragend naar meer kilometers om te vreten.
Dit jaar hadden we een mooie route uitgestippeld. Natuurlijk waren we daar na 2 dagen al van afgeweken, dus ik ga hier niet beginnen met kaartjes en plannetjes enzo want dat slaat uiteindelijk nergens meer op.
Goed, we vertrokken op zaterdag 21 juli om 19.00 in Moorslede. De kilometerstand van Roadcar stond toen op 425 806. Om heel de boel interessant en leesbaar te houden ga ik er simpelweg een hoop foto's tussen knallan. Die zullen het verhaal ook wel vertellen.
Owja, nadat we vertrokken waren zijn we nog even in Overijsel gestopt om een setje stralers op te pikken. Stralers moeten natuurlijk afgesteld worden, dus de haagjes op de parking van het tankstation kwamen goed van pas
Tanken zelf
En hup, enkele uren later konden we de stralers al testen tijdens de zoektocht naar een kampeerplaats!
Tentje dan maar opgezet
En 's ochtends werden we hier wakker
Buuuuut, no time to waste, dus terug in Roadcar en verderrijden. Bergachtig streekje, was wel een leuke inleiding op de andere bergen die er nog aankwamen
's Middags even stoppen om te eten in het bos... En ook even een boogje te schieten :eusa_whistle:
En dan hup, verder richting Liechtenstein! Onderweg enkele coole bakken gespot...
...en onze vlag opgehangen 8)
En natuurlijk ook geposeerd als een bende macho's ;D
(jammer van die Beamer)
Even file gehad in Bregenz
En controle gehad op de grens tussen A en CH
Sweet Liechtensteinse heuveltjes waar we even later over zouden karren
En dan boven maar even 'uitgerust'
En zoals de echte dat doen, geposeerd voor een foto B)
Bergje terug naar beneden gereden en een camping gezocht... En gevonden

Tentje weer opgezet,
gegeten,
gedronken, geslapen en 's ochtends verder gereden.
Coole dingen gezien onderweg
En weer verder gereden
Door Salzburg gereden... Waar ze aan de weg aan het werken waren
Kampplekje zoeken...
Aan de plaatselijke boer vragen die niet reageert :
Dan maar hier
![[Afbeelding: IMG_9734.JPG]](https://lh6.googleusercontent.com/-SnzIOoFeABw/UBhBzrpbZJI/AAAAAAAABI4/XzY-MK27cX4/s720/IMG_9734.JPG)
µ
Vuur, eten,
en drinken...
Djeezes, wat een mottige koppen... Wel een goeie fles Duvel
...die al snel weer leeg was
's Ochtends weer verder met verse fuel for the driver
30 graden...
...dan kun je wel verfrissing gebruiken