Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
hans uit emmeloord
Jambon schreef:en die zijn dan wellicht zeker zeldzaam.. 260 met cluster heb ik nog nooit gezien.. heb zelf het oudere type, incompleet maar met 6cil. teller liggen voor spares, komt ook niemand om.. ik verwacht dat zelfs de kmteller anders is..

je hebt nu wel een aap..!

en een mouwloos shirt :p
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken

[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]
[/URL]
Antwoord
Jambon, km-teller is hetzelfde, enkel de toerenteller verschilt. De 4-cilinder teller heeft 3 stekkers (zoals de mijne), de 6-cilinder 4 stekkers (zoals op de marktplaats-foto). En dan bedoel ik de stekkers op de achterkant van de teller.
Antwoord
Oei... Mooi voor in de 264.
Maar wat een geld (zeg niet dat het het niet waard is).
Volvo 850 T-5 & Volvo 745 '90
Antwoord
DennisvdB schreef:Jambon, km-teller is hetzelfde, enkel de toerenteller verschilt. De 4-cilinder teller heeft 3 stekkers (zoals de mijne), de 6-cilinder 4 stekkers (zoals op de marktplaats-foto). En dan bedoel ik de stekkers op de achterkant van de teller.
ok.. dus de overbrenging bak-meter is in allen hetzelfde..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Inderdaad.
Antwoord
Dat andere pinnentje op die 6 cilinder is toch voor 4-cilinders? Dus dan doet hij het toch zowiezo?
ik heb zelf ook zo'n kluster en nog een reserve miles-versie. Dit is ook een 6-cilinder....

1 minuut later:

onee... ene pinnetje is 6-in-lijn-motor andere pinnetje is V6.

edit:

Die printplaat van die op MP is lijkt ook wel gebroken; Linksonder.
Dat cluster in mn auto en wat ik nog heb liggen zijn daar ook gebroken, misschien moet je dit nog repareren, is makkelijk zelf te doen trouwens.
Antwoord
Ik kan voor niet eens zo belachelijk veel meer gereviseerde clusters leveren( denk aan +-550 afhankelijk van opties).
Info via pb.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: