Berichten: 60
Topics: 2
Lid sinds: Jun 2011
Dat is em idd.
Heb em gewoon naar huis gereden (135 km)
Maar er zat een gare koelvin op die een pokke herrie maakte. Maar die heeft hij nog keurig vervangen .
Verder start de auto als hij warm is een beetje lastig. En daarom had hij dat gezegd van die ambulance. Tegen mij ook. Auto heeft zich keurig gehouden op de terugweg.
Volvo 850 T-5 & Volvo 745 '90
Berichten: 1.380
Topics: 7
Lid sinds: Oct 2008
Dat valt nog mee dan!

Ook een meevaller dat hij de koelvin alsnog vervangen heeft, toen ik ervoor mailde zei 'ie dat de koper dat zelf maar moest doen want daar had 'ie geen tijd/zin voor ofzo. Had je er nu ook 750 voor betaald, of nog minder?
Ben wel benieuwd wat 't warm starten kan zijn, klinkt als een vapour lock.
Berichten: 60
Topics: 2
Lid sinds: Jun 2011
27 May 2012, 17:15
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 3 July 2013, 18:18 door boeijke.)
BartWillem schreef:Dat valt nog mee dan!
Ook een meevaller dat hij de koelvin alsnog vervangen heeft, toen ik ervoor mailde zei 'ie dat de koper dat zelf maar moest doen want daar had 'ie geen tijd/zin voor ofzo. Had je er nu ook 750 voor betaald, of nog minder?
Ben wel benieuwd wat 't warm starten kan zijn, klinkt als een vapour lock.
Heb ongeveer zoiets betaald. de auto is in redelijk goede conditie. Wel een paar puntjes maar niks onoverkoombaars.
Maar heb er nog niet echt naar gekeken. Maar dat is ook op te lossen.
Volvo 850 T-5 & Volvo 745 '90
Berichten: 1.380
Topics: 7
Lid sinds: Oct 2008
Ik neem aan dat je er LPG in gaat leggen? Dan ben je sowieso van dat probleem af.
Ik had ook 't idee dat de auto erg goed is, zeker voor die prijs.

Alleen de lak is wat minder, maar goed: dat valt ook te fixen en anders spuit/rol je 'm zelf in een andere kleur.

Zonde om 'm te slopen in ieder geval.
Berichten: 940
Topics: 24
Lid sinds: Feb 2010
boeijke schreef:Dat is em idd.
Heb em gewoon naar huis gereden (135 km)
Maar er zat een gare koelvin op die een pokke herrie maakte. Maar die heeft hij nog keurig vervangen .
Verder start de auto als hij warm is een beetje lastig. En daarom had hij dat gezegd van die ambulance. Tegen mij ook. Auto heeft zich keurig gehouden op de terugweg.
Aardig verkoper dat ie voor ongeveer 750 euro ook nog de koelvin vervangt...die vind je niet meer zo veel. Geen geld!! Succes ermee.
Volvo 244 DL 1974
Berichten: 60
Topics: 2
Lid sinds: Jun 2011
Heb voor de koelvin en het eropzetten 25 euro extra betaald bovenop de afgesproken prijs.
Heb de oude fan daar ook gezien en dat lager was echt niks van over. Dat ding maakte al herrie als je er naar keek
Volvo 850 T-5 & Volvo 745 '90
Berichten: 60
Topics: 2
Lid sinds: Jun 2011
Volvo 850 T-5 & Volvo 745 '90
Berichten: 60
Topics: 2
Lid sinds: Jun 2011
En hier een fotootje van de 2 samen.
Volvo 850 T-5 & Volvo 745 '90
Berichten: 60
Topics: 2
Lid sinds: Jun 2011
Gisteren de 2e 264 eens aan een uitgebreide inspectie onderworpen.
Viel niet tegen:
3 kleine plekjes in de bodem
2 kleine lekkages (kleppendeksel en bij de automaat)
Verlichting niet helemaal fris
Rechtsachter blijft de rem af en toe een beetje hangen
Handrem moet gesteld worden
en dan optisch natuurlijk niet de mooiste.
Geen onoverkomelijke dingen dus. :bounce:
Volvo 850 T-5 & Volvo 745 '90
Berichten: 77
Topics: 5
Lid sinds: Apr 2012
Kijk dat valt mee. Mooie auto's trouwens, indrukwekkende neus hebben je 264's.