Topics: 52
6 x 8 speakers is 48 speakers.
Edit: dop was sneller
Antwoord op je vraag: voor een versterker moet je een nieuwe kabel leggen ja. En een van de juiste dikte dan. Hoeveel ampère trekt je versterker? Afhankelijk daarvan bepaal je je kabel.
Topics: 289
zit net hetzelfde verhaal in te kloppen zeg... in welk recent topic staat het hele verhaal trouwens ook al..?
DopdeDouwer schreef:Ken je de tafel van 6?
Als je bij de 8 bent moet je jou berichtje en die van Black Moose nogeens lezen hhahahaa.
Ik wilde destijds ook goeie speakers op de hoedenplank. Erin gaat niet met de gastank eronder. Daar is niet genoeg diepte. Ik heb het toen zo gedaan met mijn 144.
http://volvolvo.nl/showthread.php/2959-D...post193589
je kunt de hoedenplank verhogen met een degelijke houtconstructie, liefst een beetje luchtdicht, dan heb je meteen extra klankbord.. en dat trek je dat stevig tegen het staal vast..
Topics: 50
Jambon schreef:je kunt de hoedenplank verhogen met een degelijke houtconstructie, liefst een beetje luchtdicht, dan heb je meteen extra klankbord.. en dat trek je dat stevig tegen het staal vast..
ik ben blond..
goed excuus en lekker makkelijk soms...
verhogen kan idd een goed plan zijn, ik zal eens kijken hoeveel ruimte ik nodig heb, kan me (erg vaag) herinneren dat er een op-bouw rand bij zat..
maar het was de bedoeling om deze in een cherokee te bouwen..
die ligt al jaren op de sloop..
we gaan verder...
Topics: 176
Citaat:zeg... in welk recent topic staat het hele verhaal trouwens ook al..?
Deze toch?
[h=1]Onderwerp:
Kabels leggen voor de subwoofer[/h]
16 May 2012, 16:36
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 16 May 2012, 16:40 door patrick2wd.)
helemaal goed!
de onderdelen die gemonteerd moeten worden:
de 3-weg 6x9 speakers hebben een bereik van 20d tot 60d hertz,
de frontspeakers geen idee, maar daar kwam een supergeluid uit! (deze hebben geen versterker nodig)
en de versterker is 2x 300 watt, voldoende voor de speakers.
wordt gekoppeld aan een cd-radio met een usb aansluiting en ook nog met BT, kunnen jullie mij allemaal onderweg bellen...
ik ga direct dat draadje bekijken en ook een "verzoek indienen" (dop) voor een hoedenplank mal..
patrick2wd schreef:helemaal goed!
de onderdelen die gemonteerd moeten worden:
![[Afbeelding: xtzpatrick143.jpg]](http://i876.photobucket.com/albums/ab329/patrick4wd/xtzpatrick143.jpg)
de 3-weg 6x9 speakers hebben een bereik van 20d tot 60d hertz,
de frontspeakers geen idee, maar daar kwam een supergeluid uit! (deze hebben geen versterker nodig)
en de versterker is 2x 300 watt, voldoende voor de speakers.
wordt gekoppeld aan een cd-radio met een usb aansluiting en ook nog met BT, kunnen jullie mij allemaal onderweg bellen...
ik ga direct dat draadje bekijken en ook een "verzoek indienen" (dop) voor een hoedenplank mal..
dit moet toch goedkomen?
heeft er iemand een "mal" of uitsnede oid van de hoedenplank?
ik heb nog een oude plank liggen..
Topics: 163
Ik heb destijds het originele kartonnen hoedenplankje als mal gebruikt.
DopdeDouwer schreef:Ik heb destijds het originele kartonnen hoedenplankje als mal gebruikt.
idem..