Vandaag succes geboekt bij de 142. Een nieuwe naald, nieuwe sproeier en een luchtdicht membraan later draait hij weer als vanouds EN hij rijd nu netjes boven de 100 zonder horten of stoten. Alweer een probleem van de baan dus. Ondertussen heb ik ook nog wat preventief gewerkt en nieuwe bougies, bougiekabels, rotor en verdelerkap gemonteerd. Hij kan er weer tegen!!
Op naar de volgende zou ik zo zeggen!!
Volgende week ga ik aan de slag met de remmen van de nieuwe 760. Die blijven hardnekkig vastzitten als de motor een tijdje gedraaid heeft. Een oplossing is al in de maak. De papieren zijn ook onder weg. Een mailtje naar het Duitse Verkehrsamt en 10,20 euro betalen en de officiele papieren zijn onderweg.

Het internet is echt wel een ongelofelijke bron aan informatie.
Ook nog even met de turbo langs de keuring in de loop van volgende week. Voor 19 mei moet ook dat in orde zijn.
Stay tuned for the next update!!!
142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995
Mijn Volvo's