18 April 2012, 15:37
zoeken op Repco head e.d...
|
Accesoires, wat heb jij d'r allemaal op zitten..?!
|
|
18 April 2012, 16:15
Nog even verder gezocht, er komt nog wel wat naar boven.
Eerst een bekend plaatje: ![]() Plaatje van de kop, onderkant: ![]() Verbrandingsruimte in de cylinder ipv in de kop: ![]() Zijkant: ![]() En, op een B20 in een of ander race-wagentje: ![]() Nog maar een van de kop: ![]() En nog een: ![]() Wel eens van Raceman gehoord? 16V kop voor een B20: ![]() Past blijkbaar ook op een Buick V8: ![]() Axelsson maakte ook 16V koppen voor Volvo en Saab: ![]() ![]() De B20 versie: ![]() ![]() En de Denzel 16V kop: ![]() Wat zou er nog over zijn van al dit moois? Zou hier bijna weemoedig van worden. En ik was er nog niet eens toen dit spul werd gemaakt...
18 April 2012, 16:44
Hebben jullie dat allemaal op je volvo zitten?
Jambon was een mooi verzameltopic(s) aan het vullen: http://volvolvo.nl/showthread.php/9110-F...dellen-140 http://volvolvo.nl/showthread.php/9112-F...e-modellen Dit topic wordt nu ook een soort docu pagina ipv "wat hebben we op onze volvo geschroefd". DopdeDouwer schreef:Hebben jullie dat allemaal op je volvo zitten?splitsen of aanpassen..? Dat andere is folders.. een topic "modified B20's" lijkt me ook weer zoiets.. ik heb express in m'n 1e post al geroepen "wat zou je er allemaal op willen hebben.."
Bij nader inzien staat dit topic vol van folders. Volgens mij wilden we die nogeens samen voegen met het algemene accessoiretopic (nog redelijk leeg).
http://volvolvo.nl/showthread.php/9112-F...e-modellen De folders kan ik dan wel die kant op verplaatsen. "wat zit er op mn volvo geschroefd" en "kijk hier eens wat een toffe 140-upgrade ik op internet zie" kan dan in dit topic blijven. *dop zout eens op met je voorjaarskriebels is ook goed... :wink: mij lijkt het wat overzichtelijker op die manier.
18 April 2012, 17:32
nou ja, dit is nu alleen 140/160 en stiekum wat ouder.. anders wordt het een alle accesoires op een hoop topic.. anywho, jullie zijn de baas.. ;-)
18 April 2012, 17:44
Op internet zijn geen bazen.
Voor het zoeken/doorlezen is alle acc's op een hoop wel leuk. Ik kopieer de folders wel, altijd goed .
18 April 2012, 17:47
keter schreef:Nog even verder gezocht, er komt nog wel wat naar boven.Hoe vet is dat een kleppendeksel van plexiglas. Olie, plastic en hitte gaan neit zo goed samen, geloof ik. Maar dat lijkt me wel heel tof om te maken voor op een B20kop (heb ook een PC van plexiglas).
18 April 2012, 17:58
..en wij een ruitje in de schuurdeur.. dit is ongetwijfeld een demo-blok.. Ik heb nog ergens plaatjes van MG's met plexiglas motorkap voor op de beurzen, waarvan men zegt dat ze ook leverbaar waren.. (hmm, hoe maak je zoiets..)
18 April 2012, 23:07
Naadloos lijmen/smelten van plexiglas kan met chloroform of waterstofperoxide (welke van de 2 weet ik niet meer, moet ergens nog een flesje hebben staan).
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
| Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
| Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
| wat nieuwe olie allemaal kan doen... | patrick2wd | 33 | 28.345 |
7 November 2011, 17:07 Laatste bericht: Boele |
|