18 October 2012, 08:22
Ja Edwin, daar heb ik idd gezeten met een balletje maar ook met stront in mn ogen dus.
Groeten van Frans
Volvo Klassieker Beurs 2012
|
18 October 2012, 08:22
Ja Edwin, daar heb ik idd gezeten met een balletje maar ook met stront in mn ogen dus.
Groeten van Frans
19 October 2012, 21:57
Kom al een paar jaar naar de beurs maar, als ze blijven verhuizen en dan ook steeds slechtere hallen gaan uitzoeken weet ik niet of ik volgend jaar nog kom. Ik was nog nooit zo snel uitgekeken. Wel 2 schermen gescoord voor een oud type 2 serie en een nagenoeg roestvrije achterklep van een polar.
19 October 2012, 22:05
RM schreef:Kom al een paar jaar naar de beurs maar, als ze blijven verhuizen en dan ook steeds slechtere hallen gaan uitzoeken weet ik niet of ik volgend jaar nog kom. Ik was nog nooit zo snel uitgekeken. Wel 2 schermen gescoord voor een oud type 2 serie en een nagenoeg roestvrije achterklep van een polar. Dan heb je toch een goede beurs gehad lijkt me....
Volvo 244 DL 1974
21 October 2012, 12:53
http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/606...eken.html?
Deze was op de beurs en is daar verkocht. Zo te zien aan een handelaar in Helmond. Hij was niet duur: vraagprijs was 695 euro dacht ik, maar wel een auto met veeeeel werk.
21 October 2012, 16:21
Da's Wim's Classics. De auto was inderdaad niet duur maar had wel wat interessante onderdelen erop zitten en ik denk dat Wim's Classics dat ook door had.
![]()
21 October 2012, 17:19
Op het forum van de Volvo 700 vereniging plaatste iemand een plaatje van de auto in minder donkere tijden.
![]() Wat een vreselijk ding (imho). Al twee jaar geen APK meer, dus zit vast flink wat werk aan naast het werk wat je op een afstand al zag zitten op de VKB. Nog best veel geld voor een USA front en bignose motorkap. Of zat er nog meer leuks op?
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl
21 October 2012, 20:34
Misschien is die 100kg hardhout nog wat waard? Doet me denken aan de banken die in onze boot zaten haha!
Verder krijg ik er ook een beetje de kriebels van, bah
Volvo 142S - 1973
Felix
24 October 2012, 14:13
Is er nog iemand die een foto heeft gemaakt van mijn Volvo 360 Cup wagen?
ik was vergeten mijn toestel mee te nemen dus alleen een paar iphone fotos :-(
2 September 2013, 03:37
Deze sectie is bijna weg, dus om uit te zien of print posters, nog steeds het hart!
2 September 2013, 09:52
Jazmin Buckman schreef:Deze sectie is bijna weg, dus om uit te zien of print posters, nog steeds het hart!..ja nou..! |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|