Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
iemand nog een hele aardige 245 TURBO
#11
TheSaint77 schreef:
scimitar schreef:Overigens, is dat gewoon bij Turbo's? De ouder modellen heten volgens de RDW "GLT" en de lateren "GLT Turbo"

Ja, volgens mij is dit correct. Er zijn verschillen aanwezig.

De serie van rond 1984 waren GL-Turbo als GLT. De latere versies zoals de mijne zijn GL-Touring als GLT. Daar zit dat verschil in.
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
#12
TheSaint77 schreef:Henk-Jan, deze heb je volgens mij al eens laten zien. Klopt dat?
Ja ik had ze idd al eens gedownload, ik denk de vorige keer toen hij te koop stond of zo...
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
#13
mijne heten gewoon 240 TURBO op kenteken, maar idd de oudere hebben verschillende namen en toen we die van m'n broertje kochten twijfelden we zelfs of 't niet een omgebouwde GLT tot Turbo zou zijn. maar blijkt gelukkig toch origineel.

Die blauwe turbo wordt sinds een aantal jaren alleen sporadisch gebruikt door de kinderen oid geloof ik en staat de rest vd tijd in een loods. daarom zal de apk wel verlopen zijn.
Antwoord
#14
Die LG-39-LH ken jij dus ook? lache....! :-)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
#15
Maarre.. Hoeveel werk is het

en wat kost dat werk

iemand een idee?
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Antwoord
#16
o kijk...Jeroen krijgt ook 240-kriebeltjes...lol! :-)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
#17
ja, ik ken 'm - zie mijn eerste bericht.
ik denk dat je 'm voor een paar honderd euro weer apk-waardig hebt en je zult 'm wel wat moeten (laten) lassen. nwe wielbakken en nog wat dingetjes. Als je dat bij een goede knutselaar laat doen en het plaatwerk bij europarts koopt, dan kost het je misschien nog een paar honderd euro.
Dus voor kleine 2000 scheur je dan in een leuke turbo station!
Antwoord
#18
ik zeg: KOPEN!!! :-)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
#19
En dan zeg ik weer: 500,-- erbij en..................maar ik zal erover ophouden.... :lol: 8) :wink:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
#20
maar dan heb je geen turbo en ook geen station!
Smaken verschillen (gelukkig)! :wink:
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Backfire 240 Turbo Richard245 3 2.825 9 June 2021, 00:05
Laatste bericht: Volvo240
  Turbo voor B19 et bert240turbo 2 2.795 28 March 2020, 09:42
Laatste bericht: Dopski
  245 turbo, leuk of problematisch? Hanzi 2 3.313 24 July 2019, 10:42
Laatste bericht: marc-f
  verhoogd stationair toerental 240 turbo Gus 3 4.500 12 November 2018, 14:24
Laatste bericht: Gus
  S40 T-4 200 pk turbo 1999 welke dump valve? S40 T-4 3 6.102 8 October 2015, 20:52
Laatste bericht: ronuh
  Artikel Volvo 242 Turbo intercooler in Duitse blad "Autobild Klassik" Kogelman 2 5.874 12 July 2015, 11:27
Laatste bericht: Kogelman
  Verschillen in 245 turbo's mikus 4 7.852 15 June 2015, 09:56
Laatste bericht: ruuds70
  240 gl turbo opbouwen? Royall 10 16.683 15 May 2015, 12:51
Laatste bericht: A_A
  Turbo vinden (Volvo s40 D1.9, 2001) Foxhill 1 11.822 6 November 2014, 15:21
Laatste bericht: Marc1970
  Turbo B21ET vervangen vraagje Karinsky 34 77.075 9 July 2014, 22:22
Laatste bericht: Karinsky

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)