24 February 2012, 19:18
Ja BartWillem, dat viel mij ook al op. Ik geloof dat hij een half jaar geleden ongeveer ook al is te koop heeft gestaan, met dezelfde foto's nogwel.
|
Ebay/marktplaats enz> deel XVIII..
|
|
24 February 2012, 19:18
Ja BartWillem, dat viel mij ook al op. Ik geloof dat hij een half jaar geleden ongeveer ook al is te koop heeft gestaan, met dezelfde foto's nogwel.
24 February 2012, 19:28
@ Ziko: Absoluut, maar wil die meneer ruilen?
24 February 2012, 19:45
Hij is wel goed fout, niet fout fout
24 February 2012, 19:47
Ik gok erop van niet Michael, maar je zou eventueel ook van het ruilen af kunnen zien natuurlijk voor de juiste auto
24 February 2012, 19:49
Moet je wel eerst knaken hebben ;-)
24 February 2012, 20:24
Die '75er is echt een mooie bak. Fatsoenlijke prijs, stuk beter dan wat ze tegenwoordig durven te vragen voor een Volvo. En dat interieur, super.
24 February 2012, 20:44
Je waant je heel het jaar op het strand met zo'n ding. En een keer met een reinigingsapparaat erdoorheen en (zolang het ongescheurd is) komt het er weer als nieuw uit.
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
25 February 2012, 00:32
Ziko schreef:Ja BartWillem, dat viel mij ook al op. Ik geloof dat hij een half jaar geleden ongeveer ook al is te koop heeft gestaan, met dezelfde foto's nogwel.Precies, ik zie nu namelijk weinig zon en blaadjes aan de bomen. ![]() Gezien de zwarte dorpels en reservewielbakken die "te hoog" zwart zijn heb ik een vermoeden waarom men die auto laat staan. Een goede 240 zou eigenlijk zo weg moeten zijn. Voor de rest ziet het ding er op de foto's prima uit, maar wie weet valt het in 't echie tegen.
25 February 2012, 06:36
25 February 2012, 12:45
Voor dat geld kan het nooit veel zijn. En vergeet niet: het laswerk aan een P1800 is stervensduur (het is immers 1 grote vaste carrosserie, in tegenstelling tot een PV, Amazon, of 140/240 die allen losse schermen en delen hebben). Het plaatwerk is ook erg duur helaas (immers: niet veel van gemaakt). Sommige onderdelen van een 1800ES zijn niet meer te krijgen, en sommige onderdelen zijn erg duur.
Ding staat overigens in Nederland. ![]() Neemt niet weg dat het een scherpe prijs is, ook als restauratie-object dat rijdend is. ![]() Maar gezien de foto's verwacht ik dat ze bij de vraagprijs een 1 zijn vergeten te zetten.
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|