25 December 2012, 22:26
Foto klopt. 2 maal radiator slangen onder en boven. 2 maal kachelslangen. 2 maal expansievat slangen.
Bijzondere/vreemde/grappige advertenties op Marktplaats/Ebay etc.
|
25 December 2012, 22:26
Foto klopt. 2 maal radiator slangen onder en boven. 2 maal kachelslangen. 2 maal expansievat slangen.
25 December 2012, 23:38
Ow ja, stom, expansievat zitten natuurlijk twee aan.
Voor een beetje "nice under the hood" heb je dan 4 nodig, de 2 kachelslangen zie je dan toch niet. (toch?) ![]()
25 December 2012, 23:53
Kachelslangen zijn de 2de en de 4de van rechts beken.
26 December 2012, 10:49
Rob schreef:de 2 kachelslangen zie je dan toch niet. (toch?) Ahja toch wel à die gaan aan je inlaatspruitstukkant van het blok door het schutbord en daar zie je ze. EÃntje van de waterpompbuis en ÃÃn van je cilinderkop.
28 December 2012, 19:27
20 Jaar ervaring zegt niks, je kunt het ook 20 jaar verkeerd gedaan hebben.
28 December 2012, 19:32
Een leuk omgebouwde 262C (was ooit een 242 geloof ik).
Staat/stond ook op het forum te koop.
28 December 2012, 19:41
Idd, hier, van Bertone
Waar ik me wel sterk over verwonder op de diverse advertentie sites is dat adverteerders steeds vaker schrijven "blijvend wegenbelastingvrij" terwijl het nog helemaal niet duidelijk is wat de regeling gaat worden. Misschien komt er toch wel een 60-dagen kaart die gewoon geld kost. Ik snap wel wat mensen het erbij zetten, maar het blijft misleidend. Ik vrees voor een koper dat de verkoper de auto niet terugneemt als dit toch niet waar blijkt te zijn. Maar goed, hopelijk doet eenieder die nu een oldtimer koopt voldoende zijn of haar huiswerk dat je weet dat je dat soort uitspraken met een korreltje zout moet nemen.
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl
31 December 2012, 14:07
Kan dit een '85-er zijn?
Zit toch sterk te twijfelen. Rubber strips onder aan de deuren en dubbele ventilatieroosters in de parafaan. http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?i...3460000000 [url=http://www.auto ![]() ![]() ![]()
31 December 2012, 15:02
Nogal een twijfelgeval: als het ding van eind 1985 was, dan was het te vertrouwen en klopte het. Begin '85 zou nog het oude model moeten zijn.
![]()
3 January 2013, 17:19
Rob schreef:Kan dit een '85-er zijn? Kon 'm ophalen voor €1000, leekie in eerste instantie wel waard. Deal overeengekomen, krijg ik bericht dat ie een veel hoger bod heeft, dus koop ging niet door. (story of my life) Nieuwe koper heeft laten keuren, bleek verrot en veel achterstallig onderhoud. Die koop ging dus ook niet door. Toch uiteindelijk weggegaan voor €800 aan een handelaar. Voor de handige knutselaar een auto met mogelijkheden; zal binnenkort wel op MP verschijnen voor €2500 + (gasinstallatie was pas 8mnd oud...., gloednieuwe banden, mooie corona;s super interieur). Next! ![]() |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|